June 19, 2009

18.6.2009




Motiff nk bgtau hehehe ianya besday aku yg ke-30. Biarlah terus terang dr tertanyer2 kn. Actually xder yg menarik pn cuma yg menariknyerr ini 1st entry aku setelah sekian lma berperang ngn mmber aku si ‘jariketot’..(ada sesiapa mengenalinyer di sini).huhu..macih sis bg support utk publish blog yg mcm poyo nie.>

Alkisah di pg yg memang hening...

Bukak je mata..sayup jer kedengaran…”Selamat Hari Jadi Sayang..” hati kecil berkata..argghhhh tua nyer aku. Tapi kenalah terima hakikat smemangnya mmg dh tua kn. Ikutkn seusia aku nie dh agk berderet gak anak. Xpe arr lum rezeki lg..’petikan ayat’ dr hubby yg xpenah merungut..luv u sayang. My mum mlm tu dh announce kt org kampung..ehh xlarr..kt org dlm umah jer yg sok besday aku. Ini smbutan ke-3 arwah abah aku xder..sedih gk..huhuhu.

Pg tu gk aku dpt msg dr my adeq wish kt aku...dgn ayat2 touching kami adik-beradik, maklumlah anak yatim...wish dr my sis Nurul...wish dr opismate aku aliaanuar@jariketot yg hantr mms..thankss a lot. Aku masih menunggu wish dr kwn baik aku yg telah brhijrah ke KL ikut hubby dia..malangnyer xterima lg...tik tok tik tok tik tok.......Akhirnya aku dpt gk sms dr dia yg hampir2 terlper nk wish...aku dh mula nk tarik muka 14belas nie...hehehe...nsibbb.

Smpai di umah...dpt wish dr budak kecik ‘ Hepi Berday Along’ pstu dia cita ader kek dlm peti ais..hahaha pecah rahsia..xsurprise lerr..abg. Mlm tu hubby ajak kuar nk celebrate besday aku..mkn kt area sni jer..tp sblm tu..ade majlis poyo2 skit..potong kek..huahua..dh lma btui xbuat cm gni..aku dpt kad dr my sis Apash..thanks ya mama Qaseh...antra org provok aku buat blog jgk.


p/s : ok kerr...u olls!!
Jom cekidaut!!


Tp ada kekurangan kn...person yg aku paling sayang slain my mum

Luv u very strong..abah.

6 puanrazma komen:

Puan ApasH on June 20, 2009 10:01 AM said...

Alhamdulillah..
lahir juga blog yg ditunggu2 selama ni..hehehe..]

Officially, I would like to wish "Welcome to blogger world!!"...

@LiYaNNuaR ツ on June 20, 2009 10:13 AM said...

yiehhaaaa... welkam bebeh!!! not so bad... anyaway... happy bday... happy blogging... happy.. happy... happy segala... lawo kek... warna apaaa??? warna koneen, cekguuuu... har har har... tahniah!! tahniah!!!

puanrazma on June 22, 2009 11:32 PM said...

Thankss..sekian lma ni..agak berjanggut gk menunggu..and now dh publish..well..agak menarik nk update slalu..peace=)

Puan ApasH on June 23, 2009 9:24 AM said...

blogging is addicted..x caya..we'll see...

@LiYaNNuaR ツ on June 23, 2009 11:16 AM said...

sgt agree... ngeh ngeh ngeh

puanrazma on June 24, 2009 1:12 PM said...

yerr sgttt...teruja nok!!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream