June 26, 2009

Mertua vs Menantu


Haaaa...jgn pkir buruk!!!
mak mentua aku baik sgtt larr ngn aku..maka nyer aku pn syg sgt kt dier cm aku syg my mum...sumpah!!! actually..aku ni menantu pompuan 1st for my mentua..so semcm syg lebih skit kot kt aku..ye ker...ntahhh..aku xcheck pn..hahahaha..tp aku tau my mentua syg kt aku...

nape xcaya yer...jp aku kasi bukti..waduh!! cm cita kt court aje ni
tgok...tgok...tgok...


tgok menu dia masak msa aku blik umah dia
menu favorite aku larr


bla larr my mentua nkk dtg umah aku..time tu aku msak tuk dia..bile yek??? jp aku pkir!!! cmne nk pkir aku bkn ade umah pn..huhuhu...duk ngn bonda memasing ni..

aduhhh..lapor plak tgok gmbar gulai banjir nier...
aku ni cuma ade mak ngn mak mentua aje...dua2 abah xder dh..makna nyer aku ngn my hubby ni anak yatim..uhuhuhuhh

p/s : menu aper mak masak ari ni..jom tergah!!!!

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on June 26, 2009 9:35 PM said...

adehhh... kecor ayo lioq aku noks... untung ko... sana sini ngap ngap ngappp... marvelesssssssss nengok gulai2 itewwww... tgh ni... aku still ado dedua mentua... apak aje yg nan adooo... nyahut seruan Ilahi katanya... Al-Fatihah buat yg telah tiada di sisi..

psssssst.. bawak2 le ke ofis... buleh bikin kenduriii, ahaks!!

puanrazma on June 26, 2009 11:37 PM said...

kta sgalanyer2 sama nok!!! kta tgkap ngap je mne2..sapu abis

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream