December 12, 2009

Farmville




Salam...

Saper minat layan Farmville?

Huhuhu..fav my adeq tu..wife dia pun layan. asal malam jerr memasing start bertanam-tanaman mereka. (Matikklah klu terbaca statement aku ni..)

Ngeeee:)

So, dek teringin tengok mereka ni...aku mula rekues kat my adeq..pleaseee!!! sila jangan cerca aku..ok!

Besh ruper nyer….Hehehehe..nie gara2 mereka ni lahh..bagi wabak kat aku. Aku kira2 budak baru belajar..comfirm2 aku kerah adeq aku buat...hohohoho


Nak set alarm..kul 4pagi nak bangun..nak menuai u olls..

Night..

9 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on December 13, 2009 12:59 AM said...

aku tak reti btani, noks... hahaha

puanrazma on December 13, 2009 1:30 AM said...

pelan2..kta pun merangkak lg
huhuhu..xpe kta blajo sesama

Ogie on December 14, 2009 10:06 AM said...

Muahahahaha......colleague i pun pantang ada masa terluang......menuai aje keghoje nya!!! Jangan lah i terkena virus ni....mau tak makan anak anak.....

cendawanintim on December 14, 2009 10:07 AM said...

betapa saya takder masa sekarang untuk men game....

uwaaaaaaaaa...

**nangis sambil kesat2 air mata ngan lengan baju nih!

puanrazma on December 14, 2009 12:29 PM said...

~Ogie
sy dah tersampuk ni!!!!
dulu xnak ajerrr..la ni gilerr dibuatnya

~cendawanintim
xper laa kak..spend time ngn kids lg besh sebenarnya..

Puan ApasH on December 14, 2009 9:53 PM said...

sudah terjebak..lagi komited ni..sangup bangun kol 4pg utk menuai..hahahaha

puanrazma on December 15, 2009 9:17 AM said...

~Apash
mane aderrr!!!!!!!
babab kang...

ieyza on December 27, 2009 6:23 PM said...

kak...iza pun suka sgt cucuk tanam nie...meh laa jadi jiran..leh tukar2 hadiah...jommm

puanrazma on December 27, 2009 10:37 PM said...

~ieyza
akak dah add..sila rujuk!!!
hehe

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream