December 17, 2009

Rabu



Hari Rabu yang sangat ujian bagi aku...sebab???


Sob..sob..sob...

Hari rabu lepas aku turun Ipoh untuk settlekan segala bil-bil credit card. sambil2 bersosial secara solo aku berhajat nak ke Jusco..hajat nak cari heel. Jemu plak asyik pakai yang lama jer..bernapsu nyer akuu!!!!!

Tetiba..JPJ ada buat roadblock. aku dengan gaya confident nya maju ke hadapan.

Hahahaha..sesuatu telah terjadi. Sorang peg JPJ suh aku ke tepi. Motip???? Aku pun buat2 bertanya..Bushhhh..Roadtax keta aku dah mati..

Lihatttt...


Macamana aku boleh luper benda sebesar ni. Bayangkan nak dekat 10hari merata dah aku bawak. Mujur lah kena tahan..kalau idak aku rsa sampai sekarang masih tak sedar roadtax ni dah mampussssssss....

Yang salah tetap salah kan...kan. Harus terima tu. Dengan sebak capai telefon..terus call hubby. Huhuhuhu..hubby outstation kat Parit Buntar. Jawab nye aku kena settle sendiri.

Maka..dapat surat cinta dari mereka2 ni. Saman ya u olls. Perintah hadir mahkamah 17 Mac 2010..Haarggghhhh..Ini 1st aku jadi cam gini..Suatu pengajaran bagi aku..dan jugak bagi hubby yang nape tak nak ingatkan akuuu...

Sob..sob..sob

4 puanrazma komen:

Ogie on December 21, 2009 1:30 PM said...

Adoyaiiii Razma....apa sudah jadi????

puanrazma on December 21, 2009 2:44 PM said...

ntah ler kak..pengajaran pd kami yg mmg pelupa..
huhuhuhu

@LiYaNNuaR ツ on December 21, 2009 3:44 PM said...

Rabu itu juga ujian bgku... huwaaaaaaaaaaaaaaaaa

puanrazma on December 21, 2009 8:07 PM said...

~@LiYaNNuaR
huhuhu..sama2 lar kta menjdikan ianya suatu pengajaran.

ujian????

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream