December 11, 2009

Seminar Motivasi..besh!!!!


Salam Petang Jumaat U Olls…..

Tatkala kalian semua membaca entry ini..aku duk di rumah..cuti!!! ada urusan kerjaan yang nak disettlekan. huhuhuhu

Semalam aku attend 'Seminar Motivasi & Kepimpinan'. yang sangat keterujaan nyer aku..penceramah Dato' Dr. Hj. Mohd Fadzilah Kamsah. Suatu kerugian kalau tak attend kan..kan..kan

Banyak info sepanjang seminar tu..memang tak kering gusi, gelak!!!! Setiap motivasi yang di bagi semalam..aku dah praktik semalam. sila percaya ok..

Alhamduliilah..Moga Allah memberi panduan pada aku untuk menjadi anak..isteri..pekerja yang cemerlang. Amin...

Selamat bercuti yaaa..

Selamat menghabiskan masa bersama family tersayang.

Daaaaaa……

Happy Weekend!!

0 puanrazma komen:

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream