July 29, 2009

Bengkel Penilaian Day 3



Hari terakhir kami di sni..maka ari ni jgak ada presentation stiap group..aku dpt info wakil presentation adalah wakil dr Batu Gajah..haup2..apa nk kata..tpaksa ler...huhuhu

Diprogram stiap group bentang hnyer 20min shj sbb byk acara lg lpas ni..hahahaha..aku cuma ambk 5min ajo sbb aku ckap laju2 larr...lantak larr janji present..nsib tn penceramah xbyk soal..klu disoal harus aku pass kt ahli group aku..jawab yaaa!!!
Segala b'jln ngan lancar wlaupun ado ahli2 yg 'terselamat'..x aci tau!!


Kul 10.30 am..semua para jemputan dh hadir..kul 11am adalah big day..Majlis Penutup Bengkel ni..setiap peserta diberi sijil..hahaha..ayuhh..urusetia buat kerja mau kasi goodies pd jemputan haa...tp ado yg curi tulang..geram aku..cmfirm aku kasi report sama boss...

Senyum semua haaa...para-para urusetia sekalian...candid!!!!

Majlis penyerahan selesai..beralih ke sessi brgambar plak utk semua peserta..jom2
Aku kasi view skit haaa....

Dpt sijil ~ udah....bergambar ~ udah jgk....hohohoho...makan plak yg belum..menu agak standard hari tu..last day kn..harus meriah skit..berakhir makan maka berakhir sudah bengkel..segmen perpisahan sesama peserta..next time jumpo lg haa

Adiosss!!!!

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on July 29, 2009 8:31 PM said...

huwaaaa... ko taruk jugak gambo si debab itewww.... x kose mak nak nengok, nyahhhh... huhuhu... tulun kasi edit buleh??? har har har....

selesai sudah... lega je kan...

hopefully... next time dpt bganding bahu lagi utk apa2 event.. harus granddd gitu, ahaks!!

puanrazma on July 30, 2009 8:56 AM said...

harus view larr..kira tulang blakang tu..ape pn kn nok..ko mmg person yg pling gemilang cemerlang & terbilang that day..

lega dh settle..psni study plak yer..huhuhu

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream