July 14, 2009

Minggu Sukan


Harrggghh!!!!

Begitu memenatkan..sana-sini..sgala bgai keja nk disettlekan. Actually aku ni asst.manager utk team badminton..planning ngn my manager..pn.azlin (panggilan manja lin ajo..) nk bgi something utk player2..tu yg keja keras cari $$$$$.

Keja hakiki aku...ermm..malas nk jwab..cmfirm aku xtgok langsung..nk toleh pn xsmpat..jgn mara harr bosss..jnji akan settle lpas sukan ni ye...nnti rasuah kasi t-shirt 2 helai yek...huhuhu

Event sukan PBT Negeri Perak ni 10-11 Julai (jumaat-sabtu)..starting ari isnin aku dh start sbuk ngalah ape pun...slain asst..aku mrangkap bendahari kelab..mrangkat setiausaha skojap..huhuhu..byak nyer koje..my friendz pn sbuk gak ngan urus sgala psal bengkel..(sian ko nok..tpksa buat sorg2..nnti kta tlg yek..)


Rabu, 8.7.2009

Hr yg paling ngeri utk aku..dr pagi smpai ptg aku berjimbaram ngn my manager..boss aku dh jeling jer tiap kali aku kuor...aku nmpk tp buat xnmpk jer.. ikutkn aku kuor scara haram je ni...eden tpakso!!!

Pagi ~ aku sbuk nk siapkan jadual game, senarai player, tnyer kt sorg2 manger utk cmfirm player masing2 gi ipoh naik ape, nk tido ke idak, buat sgala mcm surat

Tengahari ~ kul 2.30ptg final meeting game badminton..huhuhu..aku kna pegi..rekues kt lin xnk pegi...tp dia ngajak jgk..tp nasib larr aku ikut..sbb kami b’2 je pompuan..yg lain lelaki..last check senarai player..MDBatuGajah snggut plak..salinan IC 2org player x dsahkan plak..hargghhhh...pe lg kelam2 ler ktaorg mntak sna sni..ermm..nk nangis dh time tu..


Petang ~ smpai opis kul 6..huhuhu..aku byk lg koje lum settle..hubby dh call tnyer blik kul bape..aku jwab nk nangis ngn dia bgtau byk x settle lg..nsib hubby pham, dia jnji nk teman aku kt opis..tq laling!!!



Khamis, 9.7.2009

Pagi ~ aku sbuk nk settle koje hakiki..boss dh sound tepek..kna buat ni..klu idak mau aku kena pecat plak kang..ikutkn aku ada projek ngn lin..tp sorry lin kna cancell..ada urgent koje nk dibuat..

Petang ~ aku sbuk nk kuar duit elaun makan utk player2...jam dh kul 3..cek lum sain lg..blum bank-in lg..pe lg aku call aku punyer penyelamat (tq haarr Muthu..u always tlg sama i..) pi ipoh kejor timb pengerusi kelab utk sain cek..bayngkan aku ada 1jam utk settle sgala hal..arrrgggghhhh!!! nk terberak dibuat nyer..

1hr suntuk aku xmkn ape2..lotih nyer aku...Cmfirm dh settle ni aku mau cutiiiiiii


Jumaat, 10.7.2009

Lpas meeting kilat smlm nyer...sepanjang2 sukan 2hr ni aku dilantik sbg runner, bank bergerak, kaunter pertanyaan..bleh kata larr apa2 hal contact aku...huhuhu..smpai cmtu skali..ader kaaa patuttttt..xpe larr dh tugas...actually aku hepi pn..sumpah!!!!


Utk jadual game hr ni...(badminton ajo...)

8.30pg ~ lawan ngan MPKuala Kangsar

11.00pg ~ lawan ngan MDTgMalim ( tension skit..huhuhuhu)

8.30mlm ~ lawan ngn MPTeluk Intan



Hahahaha..jgn xtau team pompuan ajo yg menang...see...pompuan mmg terer serba-serbi!!!!cayok2

Maka bila 1game je yg menang...cmfirm larr suku final pn xdpat...huhuhu...so ari sabtu dh free..jom rmai2 gi sokong team netball plak


Prcaya @ tak..team netball dpt Naib Johan..MBIpoh-Johan, SUK-no.3...woiittt..terer tui korang..see..pompuan mmg terer serba-serbi (copy-paste ayat)..cayok2 lgi..yg aku tau diaorang sntiasa amalkan budaya....”apa yg penting...KERJASAMA!!!” (serupa apa yek!!!)

2 puanrazma komen:

puanrazma on July 15, 2009 8:16 PM said...

perasan xxx...aku tag kt gmbar 'Team Netball'.. patutnyer 'Team Badminton'..pe larrr

@LiYaNNuaR ツ on July 16, 2009 11:08 PM said...

percaya dan perasan sgt2 noks... hehehe... btw... tahniah to team netball & others...

pasal koje... adehhhhh... ngilu aku, noksssssssss...

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream