July 14, 2009

Isnin...malassss


Aku tpikir nk ajak classmate gi uitm utk tnyer apa2 info psal mjlis konvo aku Okt ni..sbb dh bln 7 pn..tp aku msih xdpt info apa2 dr uitm..jwapan yg aku dpt..”tunggu surat dr Shah Alam yer”...huhuhu..maka nyer aku kna tggu larr..(thanks yer kak Tupin..psstt..btui nama dia Tupin..pelik kn nma dia..huhu)

Bla dh byk hal nk settle..aku decided cuti trus..kbetulan my hubby pn cuti gk..nape dia cuti yek!!!projek keja nan ado gmaknyer..i guest???
Hehehe...dlm pala otak aku dh buat plan ala2 meroyan skit...aku nk tgok transformer...ngidam sgt ni...wajib kna pegi..xbleh sunat yer abg..

Jeng..jeng

Smentara my mum memasak..aku lyan blog (bgus nyer..dasar pemalas)..my hubby mlayan sakan budak kecik..sgat seronok ler dia..paklong ngadap ajo


jeles nyerrr aku..abg xnmpk syg kt sbelah ni..xper


Settle sgala..lunch pn udah..jom gerak dgn kadar segera!!!!kul 2.30ptg aku gerak utk gi berpoya-poya bsama hubby..smpai jer kt JJ trus ajo aku booking tiket..movie 6.15ptg..masih byk masa..pe kata gi cuci2 mata jp..pastu gi mamam ker..huhuhu

Hubby rekues nk bwk aku gi makan kt Kenny Rojers..hahaha..tiada bantahan yang arif!!!! Movie dh nk setat ni..jom abg...nk Popcorn yek...hehehe..pdhal bru je lpas mkn..dasar pelantak bini abg ni..ada aku kisah!!!!!


3 puanrazma komen:

Puan ApasH on July 15, 2009 8:23 AM said...

seronok benor le dia tu..pak long nye ade nk melayan..

puanrazma on July 15, 2009 8:12 PM said...

btui sgttt...tgok 1 pic dia..punyer menganga tgok paklong dia...geram tui!!!!!

@LiYaNNuaR ツ on July 16, 2009 11:15 PM said...

hamboiii... manja nya dia ngan paklong dia.... elok le gituuu... kan noks... seraci le dema... hehehe...

aku jugak asyik2 miss nengok movieeee... bz sokmo! bila nak nengok secara jemaah noks???

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream