July 28, 2009

Bengkel Penilaian Day 2


Ari ini mrupakan acara tbesar utk sume peserta kursus..stiap kami dipecahkn kpd 6 group..sbelum stiap kump memulakan tugas..skit pnerangan dr pihak KTMB...stiap group akn diwakilkan sorang pihak dr KTMB..apa2 ajo problem bleh ler tanyer kn...

Memandangkan kpd keluasan KTMB yg agak luas..maka pergerakan setiap group mnaiki kenderaan memasing2.Group aku diketuai oleh Pn.Norehan dr MPTeluk Intan..sgt sporting!!! Sblm gerak ni..ada skit dicussion ngn ahli group..actually nk bg skit gmbaran lokasi sbenar cm mne..
Jenuh gak menapak..group aku dpt tugasan menyukat Kuarters Kakitangan KTMB..di kuarters ni adanya dewan,medan selera,taska,surau...yg stiap 1 nyer harus disukat dgn details..aku actually jd photographer ajo..kasi line kt opismate blajo selok-belok menyukat building besau2..huhuhu..azab!!!!



Kul 12.30pm..nilaian kuarters & lain2 bgn settle...last skali group aku melihat padang hoki yg difahamkn oleh pihak KTMB costing dianggrkan hmpir 30juta...bayangkan!!!!nk pijak rsa sayang nyer..mahal tui!!!


Group aku antara team yg settle awal..hohoho..suatu kejayaan di situ!!!maka group aku dpr ler rehat lama skit kt bilik mesy yg pihak KTMB sediakan.



Sebelum gerak blik..kami smpat bgambar utk kenangan..huhuhu

Di malam hr nyer...kami diarahkan setiap group menyiapkan report lawatperiksa siang hr anyer..huhuhu..group adalah lmbt siap..nape ntah..byk benda kot!!!!


2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on July 29, 2009 8:33 PM said...

hamboiii... kemain sebok nya ko ye noks... hehehe...

puanrazma on July 30, 2009 8:58 AM said...

nmpak sgt ker..sajer je uat sbuk tu..tp apa pn kta respect laju2 kt pn.noraihan..byk tnjuk ajar

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream