July 02, 2009

Eksiden!!!


Ptg jumaat lps aku tgempar…my hubby tepon dia eksiden..hahhhh(aku panik dhh!?!?!!)..langgar org plak tu…hahhhh(lg aku panik..dlm hati bisik..mati ke org tu..) bru nk edisi siasat my hubby dh letak phone…msti dia tau aku bakal tnyer 12 soalan dgn kadar segera...dgn panic thap gaban nie..terus call my adeq..huhhuhu kebetulan dia dh blik..aku ngajak dia gi tmpt kejadian…’jom adeq..teman long’

Panik..panik...aku ingt aku sorg je..ropenyer driver sblah pn...huhhuhu..same je adik-bradik!!! dr jauh aku nengok ada lampu “bling..bling” jer..ahhh sudahh...ambulance...mati ke pn org yg kena langgar tu...dh smpai dkat tau aper yg “bling..bling” td..haaa tgok!!!!!



Aku nengok hubby ok selamat..tgok keta xteruk..ok dh...legaaaaaaa!!!
Ekceli my hubby xsalah...motor tu yg salah..rupanyer ade adegan Gerak Khas..edisi kejar-mengejar..beg org motor tu kena ragut..tu yg dia pnyer pecut giler maroyan bwk motor..keta hubby pn xnmpak..main redah jer nk belok...nsib xmati

My hubby kasi nasihat sekupang kt cina tu..”ini mcm bleh mati hooo..itu duit bleh cari, hset bleh beli..nyawa penting maa”..dgn muka kesakitan cina tu main mntk ampun hari raya kt hubby..(hubby pn cuak tu..tp cover2..)



Nk dekat maghrib settle sume..no report..no claim..bagusss!!!
Jom blik abg..sok pagi2 nk gi KL

Sabtu pg nyer my mum tepon..bgtau yg keta aku kena langgar..keta parking kt depan pagar umah bleh kena...klu parking kt tgah jln patut lar kena langgar...ahhhh...apsal nii..smlm keta my hubby kena..sok nye keta aku plak...malangggg!!! sesi jejak sapa????? yg langgar keta aku..wlaupun calar skit tp..sakit hati sgt rsanyer..aku cm rsa ada org khianat jer...(pertuduhan kt situ)


Xlama lpas tu, my mum tepon bgtau jiran umah aku dtg umah mntk ampun hari raya lg bgtau dia tlanggar keta aku..alasan dia xnampak..huhuhuhu..pe nk buat..jawapan yg bleh bg...”xpe larr nk uat cmne..(dlm hati eeee gerammmmmmmm)

p/s : hati2 ye abg undur keta tu...mata kasi bukak tgok haaa

4 puanrazma komen:

Puan ApasH on July 03, 2009 3:02 PM said...

arrghh..di situ ternampak suamiku ade sedikit "berisi"..huhuhu

@LiYaNNuaR ツ on July 03, 2009 10:19 PM said...

noks... mujur takda sapa yg tkorban di situ... seriau gak nengokk...

puanrazma on July 04, 2009 1:49 PM said...

sorr haa mama qaseh..btui akak sngaja fokus..hahaha

puanrazma on July 04, 2009 9:47 PM said...

ahahh nok..nsib xmati pn org tu..dgar pn ngeri..pkir2 klu kt tayar cmner lahh!!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream