July 18, 2009

Reunion


Tarikh : 11 Julai 2009
Tempat : Restoran Singg@hsana, Heritage Hotel

Hohoho...
Excited nyer aku..bila dpt info dr kwn aku, zura yg nk arrange reunion kt Heritage Hotel.
Actually mjlis reunion ni..nk jmpa blik mmbr Form 5
Dahlia..Tahun 1996..Sek.Men.Raja Rerempuan Ipoh(RPS)..so excited..slma ni just bhubung online ajo..smemangnya mmbr sekolah rata2 dh duk di KL..so nk jmpa slalu xder haarr...

Awalnya ramai gk yg dtg..tp last minute kami 4org ajo..yg lain terikat ngn jadual memasing..agak hampa di situ..xper..next time kta plan baik pnyer...


Berbalik pd cita ktaorg...
2 mmbr aku bwk anak2 diaorang (zura&fiza)..aku ngn lg sorang mmbr(ninda) ajo yg mai solo..kbetulan aku kt area ipoh ajo..maka nyer aku yg lma nunggu yg lain..agak bersawang gk aku nunggu..huhuhu

Bla dh jmpa ni..mcm2 hal ler..tgok glagat dema ngurus hal2 anak..cm aku just ngisah hal aku jer..hahahaha

Mmg best jmpa korang2 sume...

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on July 18, 2009 9:01 PM said...

mmg sonok jumpe kengkawan lama... btukar2 ceritera... gossip itu ini segala... tu blom jumpa member blog lagikkk... ngeh ngeh ngeh

puanrazma on July 19, 2009 4:06 PM said...

bikin gamat 1 malaya..huhu

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream