July 07, 2009

Syurga di bawah telapak kaki ibu..


Aku kira masih b’tuah sbb masih ada ibu @ my mum utk aku tmpang sgala2nyer..wlaupn my abah dh pegi dlu tinggalkn kami anak-berank..tp semangat dia dlm umah msih ada..aku xkn lpe tu smpai bila2!!!! Aku slalu kasi nasihat @ amaran kt my adeq ngn pd DIRI AKU jgak jgn sia2kn idup my mum..promise!!!!


Actually…stakat ni aku ngn my adeq lum ler buat prangai gler buat hati dia susah..tp ntah ler kan..klu ader aku mntak ampun cium telapak kaki dia..nnti hr raya aku repeat lg yer mak!!!! Aku amat bertuah sbb punyer hubby yg amat2 pham utk aku care my mum slain my hubby pn perlu jgak jaga my mentua..yg actually senasib ngn my mum…’single parent’. Aku pn kira b’tuah ada adeq yg stakat ni aku tgok dia amat care psal my mum..klu dia buat hal aku kasi karate sama dia.
Huhuhu..aku sntiasa doakan my mum moga dia...sejahtera..bahgia.. sihat..murah rezki..mkin muda..riang-ria..selamat dr sgala bencana..dn sgala2 larr yg baik utk dia..AMIN

Coming up…entry special for my dad…luv u very strong!!!

((p/s : aku amat touching bla dgar lagu..."Pelangi Petang nyanyian Sudirman)) huhuhu

3 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on July 08, 2009 12:23 AM said...

sgt stuju!! sesungguhnya syurga itu di bawah tapak kaki ibu... dah kawen nih... dok bawoh tapak kaki laki le kans... huhuhu... ape pun... aku juga begitu, noks... tgh nih.. nompang kaseh apak mertua... mentara tgh adooo...

summary of da stori mori moning gloriiii... hargailah jasa org tua kita...

sekian dimaklumkans!!!

puanrazma on July 08, 2009 1:07 PM said...

yup..hargai slagi mereka masih ada..huhuhuhu
sedih larr nok!!!tetiba t'ingat kt arwah

@LiYaNNuaR ツ on July 08, 2009 9:08 PM said...

tu la pasalll...

Al-Fatihah utk mereka btiga yg telah pergi mninggalkan kita di sini...

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream