July 29, 2009

Detik2 penantian


Hahahaha

Aku nk tergelak tui nengok my hubby ni..muka seposen ajo aku nengok..
Actually smlm sblm pulang ke umah..my hubby teringin nk mkn ayam goreng..ayam goreng kt sni mmg mavelous..
Stall ni bukak kul 6pm..tp time tu dh berderet org nunggu..tmasuk ler ktaorg..oppsss..my hubby ajo..aku duk sedap dlm keta ajo..huhuhu

My hubby perasan koje aku dlm keta..snap sna..snap sni..kjap2 dia dtg jenguk aku..pstu nk dicium nyer aku sbb snap gmbr dia...hahaha

Tgok aksi dia aku pn teruja nk snap..kang snap gmbr org lain..di cas menganggu ketenteraman awam plak...maka aku snap gmbr dia..salah ker!!!! idak kn

Kesinambungan dr sory di atas ni..aku kan..
Aku ada nk rekues kt hubby ni..ape yek!!!
Cadang2 kn nk tgok movie ni tau...


Huhuhu..rsanyer..weekend ni hubby xkeja kot..sbb last weekend dia keja maka aku gi shoppng ngn my sis n my mum..

Baju raya lum beli lg nie...baju melayu hubby beli dh mnggu2 sudah..ahli rumah memasing dh beli..aku ajo yg belum..huhuhu...nasib my mum jahit baju..klu idak xsapa dh nk terima tmpahan baju..jahit sendri jwab nyer..hahaha..ayat..mcm pandai jahit baju je bunyi nyer...hampeh!!!

Tema color raya this year..my sis yg decide..sbb bab2 color dia advance skit dr aku..color cm dark pink..ntah ler..tp nice color..actually yg utama sesuai ngn color kulit hubby kira ok larr..hehehe..jgn marah harr..xde niat nk kutuk pn...ikhlas!!!

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on July 29, 2009 8:40 PM said...

aku paling menchikkk menanti.. menunggu dan lain2 yg sewaktu dengannya... apa pun... nampaknya dia sorg yg penyabar, ek... kui kui kuiii...

Puan ApasH on July 30, 2009 8:45 AM said...

Ayam nyer mmg marvellous..yummy..yummy...
lagi ske rangka ayam tu..

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream