November 02, 2009

aku @ doktor


aku @ doktor..apakah??
ini citer minggu lepas..citer yang paling aku sukerr!! time tu aku ke hospital untuk ambik stok ubat mum kira2 pukul 2ptg memandangkan time tu kaunter ubat memang lenggang. settle urusan ambik ubat..on the way aku nak balik bertembung ngan sorang makcik cleaner kat hospital tu..aku senyum ajer..tup2 dia tegur aku sambil jawab.."assalamualaikum doktor"..haaa..berpinar2 sekejap.

doktor???
sepanjang jalan menuju ke kereta aku gelak sorang2. macamne dia boleh panggil aku doktor. bergaya sangat ke aku time tu!! kompuse..


oooo..baru aku paham mungkin sebab aku pakai ini kot..

apakah kerana aku pakai ini..makcik tu anggap aku ni doktor
~ Doktor Azmawaty
~
besh gak tu..huhuhu



dialog di rumah :-


aku : mak..nak tau tadi masa ambik ubat..masa tu dah nak balik ada makcik cleaner tegur panggil waty doktor!! (hahaha..gelak dengan pegang perut)

mum : habis tu..jawab aper??

aku : senyum jer..sambil angguk kepala. biarlahh dah dia nak panggil doktor

mum : perasann!!!

8 puanrazma komen:

shuzana on November 02, 2009 5:17 AM said...

salam dokter..arini saya kurang sihat..nak mc masak2 bleh..haha...

puanrazma on November 02, 2009 10:50 AM said...

~shuzana
uhukk2..nak mc yer.
dtg umah yer ambik mc..tp kena bwk aqila skali..sbb doc nak tonyoh2 pipi dia tu..
oppsss..terlebih sudah!!!

sueanne on November 02, 2009 2:56 PM said...

wahhh..doktor pun ada blog?..heheheh..

puanrazma on November 02, 2009 2:58 PM said...

~sueanne
zaman dah berubah!!!
ngeeee :)

CuppyCakeMommy on November 02, 2009 5:17 PM said...

ala..sesekali perasan apa salahnya kan..hehehe..doc ayam pun takpe

puanrazma on November 02, 2009 7:48 PM said...

~CuppyCakeMommy
ahahh kan..bukan slalu kejadian cam gitu.
ayam pun ayam lahh..suker mkn ayam!!!

@LiYaNNuaR ツ on November 02, 2009 10:58 PM said...

salam Doccc (ikut sebutan Cip tauuu...)
hahaha... elok ler... ko dema manggey dokto... aku lak.. dema manggey cigu... berkembanglahhhhhhhhhhh wehh...

puanrazma on November 03, 2009 12:10 AM said...

~@LiYaNNuaR
harus berkembanggg pun!!!
dpt pangkat perasan ngn mak..huhuhu

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream