November 14, 2009

menu bukak posa hari ni



Alhamdulillah..


Jam pun dah pukul 6.20ptg..makin hampir nak berbuka ni!!! aku hampir berjaya menjalani ibadah puasa hari ni. hehehe...makin xsabar rsanya nak berbuka

motip????


sebab ada lauk ni larrr...

Sambal ikan keli campur taucu
lauk kegemaran sepanjang zaman aku
marvellous!!!!


menjengah bawak tudung saji. mata tak pandang lauk lain dah bila ada lauk ni. rasa nak menitik tap..tap..je air liur. sabarrrr!!!!
sepanjang taip entry ni pun..ntah ke brape kali aku telan air liur..ishhhh2..boleh jadi goyang iman..

mata asyik tgok jam ajerr ni

tolongggggggg :)

(nak dekat 4kali ulang-alik kat dapur ni..huhuhu)

9 puanrazma komen:

bondaqeem on November 14, 2009 8:31 PM said...

bestnyerrr.. selamat berbuka puasa!

puanrazma on November 15, 2009 6:26 PM said...

~bondaqeem
ahahhh..besh!! jom mkn skali..

Cik_daya on November 16, 2009 8:10 AM said...

sedap nyer

Eye_nee on November 16, 2009 10:11 AM said...

Tak pernah pulak akk campurkan taucu...nnt nak cuba lah....

puanrazma on November 16, 2009 7:32 PM said...

~Cik_daya
mmg marvellous!!! nak mum ajerr yg masak


~Eye_nee
cuba2..sedappppp

@LiYaNNuaR on November 18, 2009 10:55 PM said...

selamat hari raye noks... ngeh ngeh ngeh ;p

sueanne on November 19, 2009 11:12 AM said...

ikan keli campur taucu..first time dgr ni..nak sikitttt.hehehhe

puanrazma on November 19, 2009 10:38 PM said...

~@LiYaNNuaR
macih2..jom jenjalan cari mkn

puanrazma on November 19, 2009 10:39 PM said...

~sueanne
huhu..1st time yek!!! menu cipta sndri ni..cuba2 pasti tau

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream