November 02, 2009

nasi kandar pulau pinang


ermmm..
mesti semua duk sibuk memikir aku ke Penang plak ker. kisah penat kelmarin pun belum reda lagi..masih letih lagi kak oiii..

kisahnyer..petang tadi aku telah zass ke hospital ipoh utk ziarah opismate aku yang masih di wad ICU..ikut perkembangan doktor di
a masih berada di tahap kritikal..tapi itu semua kerja Tuhan..ajal maut ditanganNya. kami mendoakan dia cepat sembuh dan berjuang melawan derita yang ditanggungnya. aku memang melayan perasaan melihat keadaan dia yang terlantar dan berdoa moga dia diberi kemudahan untuk sembuh. amin...

settle di hospital..zass pulang. tapi memasing nak lepak2 jap sambil makan-makan then baru nak gerak pulang ke pangkal jalan.
hehehehehe!!! aku suker..makan-makan ni..
rupernyer di bawak ke restoran nasi kandar pulau pinang di ipoh ajerr ya. nama jer gempak..memang dah jadi resam kami ni kalau keluar tak sah kalau tak makan.
komen aku tentang tempat ni..beshhh sangat..bersih..layanan pun not bad!!!

see..nyaman ajerr kan!!!
konsep mamak stail macam dah moden aku tgok
bagusss..ada kemajuan

pening2 nak pikir makan aperr???
aku decide makan ini
Kuetiow Goreng Thai plus Teh 'O' Ais
meletopp habis!!!!



siap mintak bungkus capati 7keping
hehehehe!!!!
nak mohon diri nak makan..urppppp!?!?!?!

2 puanrazma komen:

afiq on November 06, 2009 10:53 PM said...

hadoiiyaiii! lame tak makan kuew tiaw

puanrazma on November 08, 2009 8:39 PM said...

~afiq
jom2..akak belanja makan!!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream