November 26, 2009

malam raya


Salam...

esok raya..memasing tentu sibuk prepare juadah untuk esok. di pihak aku nak buat kek..hehehe. di pihak mak pulak nak masak laksa ngan nasi impit. nasi impit ngan kuah kacang memang menu tradisi mak..sebab anak2 dia sukerr makan.

malam tu aku gigih buat 3 biji kek. (sila percaya ok!!!!)

2 biji kek coklat ngan 1 biji kek masam m
anis. nakk buat kek coklat semudah abc jerrr..yang buat nak nangis buat kek masam manis sebab nak dekat 2jam baru settle. hajat nak buat 2 biji..tapi nak siapkan 1 biji pun sampai nak kuar airmata jerrr

huhuhuhuhu

settle segala nyerr..aku gegas balik umah mak hubby. sebab ikut turn raya haji balik sana. yelah aku dah chopp raya puasa umah aku..hahaha (keadilan di situuu..)

sila jeling2 yaaa
1st time buat kek coklat ni

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on November 30, 2009 9:12 PM said...

gigih tol...

puanrazma on November 30, 2009 10:33 PM said...

~@LiYaNNuaR
ada rekues!!!! haruslahhh gigih..
huhuhu

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream