November 24, 2009

nenek kebaya



korang layan 'Nenek Kebaya' tak????

aku suggest korang layan citerrr ni...besh sgt!!!! comfirm. mula2 tengok aku reject tapi bila dah banyak episod macam besh plak. kat umah ni 2orang je yang layan..mak n adik ipar aku. tapi la ni aku yang dulu melepap depan tv

huhuhu...

aku sekarang dah tak layan sangat citerrr 'Nur Kasih'. perasan tak..nak dekat last episod, ending dia macam hampeh je aku tengok.

kepada korang2 yang belum penah or baru nak tengok citer 'Nenek Kebaya' ni..aku uploaded ler sinopsis untuk panduan korang2 sume. kang tak paham plak apa kisah sebetul2nya

ngeeee:)

6 puanrazma komen:

CraZee KenTanG on November 24, 2009 11:09 PM said...

mmg best glerr laaaa kak, cite neyhhh!! skang ngah addicted gaks neyh. :P. Jom sama2 tgk k. X sabo nak taw pe jadi pas nih laks.Zed zaidi cam seswai laks jadik ustaz. Hehe...

Jiey^Mien on November 25, 2009 12:03 AM said...

Mula tengok iklan tu dok pikir la.. Nenek ni asyik pakai kebaya ke sampai tajuk jadik Nenek Kebaya..
Hehehhehe..

faiz on November 25, 2009 12:42 AM said...

ha'a...mmg besh citer nie..i skrg ptg2 kul 4.30pm dah tercongok dpn tv..hehe..

Umie on November 25, 2009 6:49 AM said...

salam kak..umie layan gak cerita ni...best tp dah banyak miss dah hehehhe....

mama affan on November 25, 2009 12:17 PM said...

ryna layan2..hehe..

puanrazma on November 26, 2009 1:40 AM said...

~Fatine
sama lerrr...dpn tv comfirm!!!
sesekali jd actor baik..sesuai ke???

~Jiey^Mien
ahahhh2...nenek vorgue!!!

~faiz
dpt tgok time mlm jer..xsmpat blik awal

~umie
xperr umie..online adoo!!!!

~fikaryna79
rugi kann sapa2 yg layann citer ni

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream