November 14, 2009

terjumpa sesuatu



Salam sabtu..


Niat di hati nak berhibor..tapi memandangkan aku posa sunat hari ni..diulangi 'posa sunat' yaa lebih baik lebihkan beramal dari bersosial. Huhuhu..agak muslimah di situu!!

Percaya tak ???

Aku di opis kala ini..hajat nak settlekan kerja2 tertunggak. Hahaha..hari ni dalam sejarah tau..xpenah2 time posa aku kerja hari weekend. sila percaya ok!!!! sambil2 itu..nak mencuci mata, aku mengodek2 folder pic..terjumpa larr sesuatu!!!!!

Apakah????
Cariks punya cariks..aku terjumpa pic2 ini


ini pic masa open house kat opis
sweet plak budak yang pakai tudung color hitam tu
suci nyer muka akuuuu...ouchhh
huhuhu..(sila jgn muntah ok!!!)

ini plak time aku attend kursus ISO
yang sebelah2 tu..opismate aku
ada kenal????

pic ni time majlis perpisahan Maznin (tudung hijau)
terperasan sesuatu tak????


ini time karnival sukan PBT beberapa bulan lepas
aku pom-pom girl yaa..girl???
go..go..netball team



psttt..agak2 mum masak aper utk aku berbuka hari ni
huhuhu..
luv u mum very strong
..muahh!!!

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on November 18, 2009 10:54 PM said...

iye... aku tjumpa sesuatu di situ.. iaitu... tutttttttttttttttttttttt... diam ko ek... bantai kanggggg!!! hahaha

puanrazma on November 19, 2009 10:41 PM said...

~@LiYaNNuaR
haaaa...bantaii kang!!!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream