November 01, 2009

durian oh durian



alaaaaaaaaaa... lewat bangkit awal lagik!!!

selalu rancangan nak bangun awal pasti tak tertunai..malam2 hari dah berpesan bagai pukul 10pg harus terpacak umah mak mentua ni. ada appoitment gitu!!!

memandangkan hajat bangkit awal tak tunai..maka..bukak mata, capai towel, siap2 terus cabut umah mentua. huhuhu..langsung tak jengah kat dapur. dalam hati dah layan baik punyer niat nak sarap kat umah mentua. ikutkan udah dekat 3minggu aku laki bini bila datang umah mentua ni just lenggang sandang handbag jerr..pakaian2 xbawak pun (maknanya..aku datang pagi balik malam kekdahnya).

kenape perlu sampai umah mak pkul 10pg..kenapa x pukul 11pg ker atau kul 12t'hr ker..nape nak kul 10pg jugak. agak2 klu aku aju soklan2 tu kat hubby..aku dapat ape yek!!! ooooo..xpayah tanyer..kang xpasal2 kang kena marah. huhuhu. rupernya hubby ada janji ngan kakak dia yg duk kl tu balik, nak pinjam keta nak angkut durian oh durian ni, janji ngan org jual tu pukul 11..oooo..baru paham!!! (korang paham ker..aku dah taip maleh nak delete dah..)

beshhh nyer..
aku ni hantu durian
ni baru separuh..ada lagi 1bakul blum bawak turun
comfirm malam ni tido pasang aircond smpai pagi


marvellosss
semua kunin2 belaka

gigihnyer
laki sapa ni???
laki aku larr..xkan laki korang plak kan..
hahaha
"abang nak lagi..nak lagi durian"


setelah kami berdurian secara berjemaah
nak menjala ikan baung plak lepas ni kat kolam belakang umah
dan lepas tu...nak kait buah-buahan tempatan

see yaaa

9 puanrazma komen:

~salwaredzuan~ on November 02, 2009 12:45 AM said...

cantiknyee isi durian tu...meleleh air liur tgkk hahhahwehwh

Mama Qaseh on November 02, 2009 8:52 AM said...

mmg sodap!!!nasib x leh mkn banyak jer..sob..sob..sob..

gerbera on November 02, 2009 10:35 AM said...

Meleleh air liur

puanrazma on November 02, 2009 10:51 AM said...

~salwaredzuan
huhu..meleleh kan!! tap..tap..tap


~mamaqaseh
mlm td bantai makan sorg sambil nengok cita hantu

puanrazma on November 02, 2009 10:52 AM said...

~gerbera
sodappp!!!!

ana on November 02, 2009 1:52 PM said...

wah dapnyeer... salam kenal

puanrazma on November 02, 2009 3:00 PM said...

~ana
salam kenal..tq sudi snggah kat sini.

memang sedappp yang..

@LiYaNNuaR on November 02, 2009 10:56 PM said...

cop coppp kucen tidooooooq!!!

puanrazma on November 03, 2009 12:12 AM said...

~@LiYaNNuaR
abis aku sebattt
xkasi can org lain
ngeeee!!!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream