November 19, 2009

dulu-dulu...



lately nie asyik tak boleh tido on time

asal nak lelap mata..ader je pikir macam2 hal. nak kata pikir masalah..takde pun. tetiba time tengah serba tak kena ni..aku terimbas larr kenangan masa zaman sekolah dulu. aku buat sessi geledah album2 lama. terjumpa sesuatu!!!!

satu persatu gambar aku belek..setiap gambar2 tu ada memori2 manis, duka, pilu, pahit, kelat, tawar, jahanam..semua ada!!!! actually zaman sekolah zaman yang paling besh. cuma time tu kita asyik terpikir.."besh kan bila dah kerja"..tapi bila sekarang ni selalu2 plak terpikir.."kan besh kalau dapat ke zaman sekolah balik"

huhuhu...

hasil aktiviti2 geledah di malam buta..aku terjumpa larrr gambar2 nie. semacam review balik step pembesaran aku. kadang musykil jugak dengan size badan sendiri ni..atas sebab faktor apa..pemakanan?? kurang diet???

aduhhh..mula pening plak nak pikir. meh2 layan gambar2 ni sudah!!! hal tu nanti2 aku pikir..ngeeee :)


gambar masa aku tadika..kat Port Dickson
jangan xcaya..aku 1 sekolah ngan mmbr blogger aku, aliya
(sila kesan di mana aku...huhuhu ~riben merah ituuuu)
ralat : ada kesan penuaan sikit kat gambar ni. kena air kot!!!


nie plak aku Darjah 2, kat Kuching
(pssstttt..nmpak tak muka budak lelaki yg sekerat tuu..dia admirer kat aku)
sila percaya ok!!!
tapi yg pelik nyer aku tak ingat langsung nama dia sekarang
apa yek???


gambar nie masa aku Form 1, Sg Petani
musykil...aku hitam. kenapa????
tapi body slim kann..at least aku merasa gak kurussss


nie plak Form 4, Ipoh (Raja Perempuan School)
time ni tngah giler study group
setakat ni..mmbr pakai baju color merah tu dah kahwin, anak dah 3org
yg 2org lagi tu masihhh andartu..huhuhu


nie gambar paling aku sukerrr
motip???
sebab nie lahhh cikgu yg paling aku sayang, betul!!!!!
time ni aku Form 6, Ipoh
banyak kenangan..banyak memori



terperasan sesuatu tak???
huhuhu
semua2 gambar...aku paling besar!!!!!
kan...kan

(mak aku cakap..senang nak cari kalau hilang)

9 puanrazma komen:

Daya on November 20, 2009 8:12 AM said...

sokong kata mak akak

Puan ApasH on November 20, 2009 9:16 AM said...

gambar yg dgn kawan india tu pon..even kurus skit tapi still besar gak dr india tu..hehehe

Eye_nee on November 20, 2009 9:27 AM said...

Bila tgk gambar2 lama cam ni ....Alahai....rasa tua sgt dah...cepat betul masa berlalu....

mama affan on November 20, 2009 11:19 AM said...

azma sorg jer pakai reben maser tadika..cute tuh..hehe..

puanrazma on November 20, 2009 11:52 AM said...

~Cik_daya
errpppp..babab kang!!!!


~Mama Qaseh
takkk..india tu sgtt kurusss kekdahnya..babab kang!!!!


~Eye_nee
sgt touching bla teringat kisah2 lama.
tua nyerr akuuuu


~fikaryna79
uhukkk2..cute yer! ngeee:)
memang rajin bertocang pegi sekolah

IxoR@ on November 20, 2009 3:07 PM said...

bila tgk gambar2 lama...rasa syahdu....

rasa mcm nak ulangi saat manis tu....

sis comel....muka tak berubah...

puanrazma on November 20, 2009 3:42 PM said...

~IxoR@
mmg nostalgia tgok gmbar dlu2

comellll....ngeee:)

@LiYaNNuaR ツ on November 20, 2009 9:34 PM said...

waaa... ko ade simpan lagi gambo tadika tu... mana aku ek... hehehe... absent kot... huhuhu...

sejak2 dah penuaan nih... mmg tragis bila ngenangkan saat2 muda rumaja kan noks... pas balik dari Penang ni lah aku carik belen2 gambo jaman paleolitik aku pulak... ngeh ngeh ngeh...

jgn heran bila dah transfom gitu, noks.. x baik utk emosi tauuu...

puanrazma on November 21, 2009 11:32 AM said...

~@LiYaNNuaR
masih smpan..ada value gmbr2 lama ni!!

carik2..gmbar dolu2 tuuu, byk sejarah, byk memori2. kdang senyum sorg2. jd larr buat pgubat duka lara sorang2

huhuhuhu...

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream