September 01, 2009

tercapai hasrat aku



smlm tercapai jugak hasrat aku nk makan ikan bakar ngn pecal
aku time puasa ni xsah klu xdpt mkn 2 menu ni



gmbr2 ni aku google ajo yee..huhuhu
ikan yg dipanggang oleh my adeq..ikan terubuk
fuhhh..sgt marvellouss!!!!

kebetulan time cuti..ada tenaga kerja utk panggang ikan
tp en hubby keja
1 projek kena urgent disettlekan
gigih tui time posa kerjaan
dah tanggungjawab kenalah laksanakn..btui x!!!!

7 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on September 01, 2009 3:44 PM said...

leleh ayaq lioq aku noksssssss... adehhh

mummysya on September 01, 2009 4:21 PM said...

nasib baik puasa....

puanrazma on September 01, 2009 10:11 PM said...

~@LiYaNNuaR
sgt marvellousss kn...

~mummysya
yup..sabar2 ye

IxoR@ on September 01, 2009 10:25 PM said...

sis...semalam kan ixora pun berbuka dgn pecal...wah, sedap kan...made by my nenek....

nasib baik tak bakar ikan gak semalam...cuma buat ikan siakap 3 rasa aje...

p/s: buat duit raya...? ixora boleh guide sis... :D

puanrazma on September 02, 2009 1:20 PM said...

bikin meleleh plak!!!
mmg sdap pn..lg ikan 3 rasa..my MIL mmg expect masak menu ni..sgt marvellousss..nyum2
kira2 ada gak teringin nk beli that book..kaya..kaya..kaya

eedany on September 04, 2009 10:01 AM said...

Fuh.... airliur jangan mengalir boleh tak? hehe

ikan terubuk...ikan terubuk marilah kemari...

;p

puanrazma on September 05, 2009 9:17 PM said...

~eedany
sabar2..bln puasa kena byk sabar ya
huhuhuhu

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream