September 30, 2009

bukan open house sebenarnya


semalam aku terpikir nak masak nasi ayam
ntah kenapa..sejak akhir2 ni teringin sgt nak makan nasi ayam (mengada2 mcm org mengidam pun!!!)
aku hint kat hubby nak makan nasi ayam yg paling sedap
hubby buat senarai pendek kedai2 yg dikategori sedap..aku reject
ujung2 hubby cakap..."masak jer yang..dah tentu sedap..bleh makan ulang2"
bla pkir2 btui jugak..memasak lagi berbaloi-baloi


aku mengundang rakan opismate aku a.k.a aliya & hubby nyer
memandangkan mereka laki bini blum dtg beraya umah aku lg
maka harus lah mereka dtg tanpa menguzurkan diri yaa

actually bila buat ala2 open house ni...meriah jugak
dapat pulak..memasing berselara makan..kira2 sedap ler kan!!!! (huhuhu)

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on October 01, 2009 9:17 PM said...

nak request resepi nasik ayam nih buleh??? nak toraiii buat jugakkk... mmg sodap noksss.. rugi kalo x dtg rituhhh... marvelesssssssss

puanrazma on October 02, 2009 5:19 PM said...

~@LiYYaNNuaR
nak resepi yer..nnti aku publish yaa

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream