September 15, 2009

duit raya


perkara wajib di kala menjelang raya ni
utamanya..biskut raya..baju raya..duit raya
ahakk..biskut raya tahun ni aku 'order saja yaaa a.k.a biskut tunjuk'
utk tahun ni dan seperti tahun2 sebelum ni

aku hanya peruntukan RM200 ajerr
actually utk anak sedara en hubby, cousin2 aku & anak2 kengkawan
kira2 tahun ni..aku rasminya dah ada anak sedara..Qaseh
aku turut bersama2 ngan mamaqaseh nk collect duit raya utk Qaseh
hahaha...sila beri kerjasama pd sapa2 yg berkena
an


bla sebut pasal duit raya
aku teringat 1 perkara lawak psal makcik aku
kira2 klu time raya tahun tu..dia beraya di umah mentua dia kt JB
aku pkir tntu2 dpt jimat duit raya kan
malangnyer...tidakkk...makcik aku akan buat tuntutan
siap tepon..bg numb akaun..sruh bank-in duit raya anak2 dia
ader ker patut
kesimpulannyer..jgn sangka makcik2 xblik beraya di kg
akan dpt jimat duit raya ya sbb akan dituntut kelak

2 puanrazma komen:

eedany on September 18, 2009 12:02 AM said...

Hahaha... sangat unik bank-in kan duit raya!

jangan lupa bank-in kan duit raya kat akaun saya juga yaaaa...

:p

puanrazma on September 23, 2009 10:55 AM said...

~eedany
hahaha..mmg unik pun
nk raya yaa..mai ler dtg umah sya

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream