September 11, 2009

mood raya


aku dh mula rsa mood2 raya ni
sbb aku dh mula shopping lite2
lite2 aje yer
smlm lpas opis hour
aku ngajak en hubby gi shopping skit

cadangan aku klu shopping harusss ke Jusco ler
aku pkir shopping time cm gini kurang org
kul 4 aku dah gegas bergerak
hahaha..tercapai gak hasrat aku

hasrat hati bgtau pd MIL...klu lwat ktorg mybe berbuka kt luar ajer
malas nk bergegas blik..penatt


nun dr jauh..aku tgok Jusco penuh gak

time bila lahh hati aku nk senang dpt shopping time org x sesak
mujur time keja..klu weekend rsanya nk parking blum
tau lg dpt

dlm keta aku dh mula list down brg2 yg harusss aku beli

ujung2 en hubby uat pertanyaan..nk beli apa?
dgn gelojoh aku jwb..."kasut, beg, baju..bla bla bla.."
en hubby senyum..sbb..dia kata dh agak dah..kasut
mesti ada dlm checklist

byk benda aku nk beli..tp byk yg x berkenan
xper lah..aku shopping lite2 dlu jer

spanjang msa aku dpt smbar

brg2 aku yaa
ikut listing...brg2 aku tersenarai 7 brg
yg berkenan cuma 4 ajerr

brg2 en hubby
nape semua color2 coko
dh blik umah bru perasaan
ada lg brg yg nk di top'up
aku geramm sgtt gerammm
sbb brg2 en hubby lg mahal dr brg2 aku

ini plak utk lill gurl..qaseh
dress ni je yg maklong berkenan
yg lain cm hampeh
cmni kecik nyer baju pun rm49 tau


slain brg2 aku ngn en hubby
aku turut beli utk my mum ngn MIL
tp ada lg aku nk belikan
nnti2 lahh..xjmpa yg berkenan lg

jgn xtau yer..aku smpat berbuka kt umah MIL
ngam2 pkul 7.19 aku smpai
dan azan berkumandang menandakan dh masuk waktu berbuka
alhamdullillah
aku xterlepas makan makanan favorite aku
MIL masak ikan terubuk bakar sama pucuk ubi masak lemak cili api
lazat tui..aku mkn smpai xsmpat nk bukak tudung
sgt muslimah
ish..ish..ish

ape pun...Selamat Berpuasa yer..kira2 puasa yg ke-21
mood raya makin trasa ni
rumah lum kemas lg...haaaaa

8 puanrazma komen:

Puan ApasH on September 11, 2009 5:05 PM said...

wahh..anak mama dpt baju baru lagik ni..huhuhu
macehh mak long

IxoR@ on September 11, 2009 7:08 PM said...

okey la gak, sis dah shopping lite2 gitew...

ixora blom lagi, bayang tempat nk shopping pun blom nampak....

ohhh apakah tiada baju raya utkku....hurmm....

puanrazma on September 12, 2009 9:22 AM said...

~mamaqaseh
babyqaseh nk raya sakan ler mama

~IxoR@
xper lahh..skali gi shopping kira2 runtuh larr

NouroulSuhaimi on September 13, 2009 9:54 PM said...

aku satu haperpun tak shopping lagik.
afifdani baru ada 3 pasang baju plus 1 baju melayu.. baju tidor raya blum beli lagi tu. mama dgn babah dia nan ado satupon laie. huhu..

puanrazma on September 14, 2009 9:03 AM said...

xper masih ada lg 1week nk shopping giler babas
last minute shopping kira2 nyer happenig gak

shuzana on September 15, 2009 6:11 AM said...

kak..sopink sakan ek..bestkan hari raya semakin dekat kan..

puanrazma on September 15, 2009 6:31 PM said...

hi..shu
wahh...seri2 yer..dpt raya di kg
xde ler sakan..skit2 je..beli mne perlu ajo!!!

eedany on September 18, 2009 12:09 AM said...

kasut putih itu cantik...
shopping lite-lite yang best!

cermin silver tu cantik sangat. saya suka. mesti mahal kannnn?

:)

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream