September 27, 2009

sudah 4 tahun raya bersama



tahun ni genap sudah 4 tahun aku beraya bersama suami tercinta
pejam celik..pejam celik..menjangkau 4 tahun usia perkahwinan kami
terasa baru semalam berciuman di hari pernikahan..ahakk (cium tangan harr!!!)
terlalu banyak perkara manis..masam..pahit..kelat..tawar..hangit sepanjang kami bersama
sangat pelbagai perencah dalam rumahtangga kami kan
setakat gaduh manja2 tu..sangat banyak..tidak terkira
tapi itulah pengerat hubungan kami suami isteri

aku bersyukur hendaknya ditemukan suami yang begitu memahami hati dan jiwa aku ini
memahami jiwa aku yang sering memberontak..yang tiap kali bergaduh asyik nak menang..jiwa sangat halus mudah tersentuh hati...huhuhu (sila jangan gelak ok)

walau kami melalui perjalanan rumahtangga kami tanpa kehadiran 'orang ketiga' namun kami tetap bersyukur
kerana kasih dan sayang kami tetap utuh hingga kini

moga Allah memanjangkan jodoh kami berdua hingga akhir nyawa
amin

7 puanrazma komen:

~salwaredzuan~ on September 28, 2009 12:06 AM said...

pic kawen...loving betul..n u looked gorgeous sis

puanrazma on September 28, 2009 8:19 AM said...

~salwaredzuan
ahahh..time ni nikah
gorgeous ker..ahakkk..akak terperasan dan terkasima seketika
(sila muntah ok)

nurul@cokolat on September 28, 2009 10:24 PM said...

nok.. aku dah 7 tawon beraya dengan yeop tersayang. dari manis sampai ke tawaq hebiaq sumer cukop dah! aku dgn yeop hari2 mesti gadoh tau.. tp itulah pengerat hubungan kiterang. semoga jodoh kau kuat dan insyaallah, rezeki utk hidop 'bertiga' mesti ada jua, antara cepat dan lambat je... sabar yer.

puanrazma on September 28, 2009 10:28 PM said...

~nurul
mekacih nok!!!
btul ckap ko nok..ari2 msti gaduh2 manja..itulah pengerat hub sebenarnya

~salwaredzuan~ on October 01, 2009 1:51 AM said...

gado2 manja? auwwwwwwwwwww ai tak kawen lagi...hahah

@LiYaNNuaR on October 01, 2009 9:19 PM said...

mmg sesueiii gitu... cumelll jer aku tgkkk masa2 mude rumaja kome... hepi enibersari yekk...

puanrazma on October 03, 2009 3:40 PM said...

~salwaredzuan
haaa...nak gadoh cm gitu cepattt kahwin nyer
nnti jgn lpe ajak yaaa!!!

~@LiYaNNuaR
same ler..zmn2 remaja kita time tu sgt comelll..so sweet
bla kah dpt balik paras2 cm gitu!!!
huhuhu

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream