September 01, 2009

ole2 dari Bandung


last weekend kakak hubby yg duk kt KL blik
nk berpuasa bersama2 mak..so kesempatn itu
aku ngn hubby blik ke umah my MIL utk turut sama berbuka secara berjemaah
kakak hubby ni keja nyer nurse..so agak payah nk slalu blik
lg2 musim raya..kadang tu lgsung xcuti
tugas lebih diutamakan


blik umah my MIL..aku dpt ole2 dr kakak hubby
ole2 dari Bandung katanya
stiap adik-bradik perempuan..termasuk le aku a.k.a adik ipar ni pn dpt
sgtt untung kan..macih ye kak

actually
kakak hubby ni org nyer yg sgt suker melancong
dh merata tmpat dia travel
aku merasa gak dpt ole2 dr dia
aku penah dpt magnet peti ais dr Korea (tp dh hilang..geramm..)
aku penah dpt kain corak batik asli dr Indonesia (blum buat baju lg..)
aku pkir dlm setahun haruss 2 kali dia melancong
best knn...

ni la ole2 yg aku dpt
color biru gitu..serupa mcm beg
ape isi dalam nyer..

ni haa..isi dlm nyer
telekung berkerawang
sgt cantik..macih ye kak
lain kali gi mne2 jgn lpe kasi ole2 ya
huhuhu
moga Allah memurahkan rezeki akak..amin


1 yg aku suka tntang family hubby ni
diaorg2 a.k.a kakak2 hubby ngn MIL xpenah anggap aku ni just 'menantu'
memasing layan aku mcm aku ni adik2 diaorang
kadang ape yg sesama diaorg beli utk adik2 yg lain..aku pasti dpt jugak
my MIL pn xpenah nk beza2kn aku..syukur larr kn!!!

aku doakan kedua2 family aku..
dimurahkan rezeki..dipanjangkan umur..&..dilindungi bahaya
amin...

6 puanrazma komen:

~salwaredzuan~ on September 01, 2009 11:39 PM said...

g laa jejalan sis..setahun sekali wajib p tau..kasi ilang sakit otak segala pk pasal kerja..nx year im planning to on backpacking style je...plan nk g syria n jordan...nk ikot?hihihih

puanrazma on September 02, 2009 1:18 PM said...

wahh..sgt jauh tu..tp kn luas pemandangan tntu2 luas pengetahuan kn..bleh akak kirim ole2 kt sna
sperti perkara wajib msti nk 1 magnet fridge..kira2 hobi akak ler buat collection
baru planning2 ngn family nk gi Sarawak next year..tp ntah ler tgok rezeki

@LiYaNNuaR ツ on September 02, 2009 11:17 PM said...

nak nak nakkkk... hehehe

puanrazma on September 03, 2009 11:14 AM said...

~@LiYaNNuaR
utk jiran tetangga..cmfirm2 ade nyer

eedany on September 04, 2009 9:59 AM said...

Memang cantik telekung sulam tu...

untung puanrazma dapat mentua dan family yang baik-baik.

kalau tengok dalam cerita tv, mentua, ipar duai yang macam singa pun ada...matilah takutttttt....

:)

puanrazma on September 05, 2009 9:16 PM said...

~eedany
yup..family mentua sgt2 baik..
insyaallah..moga eedany dpt mentua yg baik2 aja

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream