September 23, 2009

Hari Raya Pertama



Selamat Aidilfitri..Maaf Zahir & Batin untuk semua

actually hari ni aku mula kerjaan

memandangkan sblm raya aku sudah bercuti sakan
maka..lepas raya harus kerja kan
raya pertama aku beraya bersama bondaku
seperti biasa lepas sessi bermaaf-maafan..kami gerak menziarah pusara abah
sangat touching kami anak-beranak

for my mum...waty mintak ampun yaa...waty akan setia menemani mak smpai bila2
aku..malam raya tu dah mula meleleh teringat kat abah
sampai masak rendang daging..ntah bape kali airmata berdrop2 jatuh nyer
huhuhu...tahun ni raya ke-3 kami tanpa abah


actually baju raya aku...my mum..mamaqaseh TIDAK SIA
P
yang siap cuma baju en hubby...qaseh ngn papaqase
h
so..diaorg bertiga aje lah yang raya...huhuhu

maka pic family x excited nk snap
nk tggu baju kami2 siap dlu..baru nk publish foto our fam
ily

tapi...baby qaseh yg paling gembira pagi tu
gelak merata..mentang2 baju raya dia siap
aku sempat ler snap gmbar2 gedik dia

lihat...sgt ceria muka dia
sgt comell berbaju kurung...walau ketot


juga
aku just snap gambar aku...babyqaseh ngn papaqaseh jer
time ni..memasing sibuk
aku..yg pasti time ni aku hanya akan sibuk ngn kamera jer

color tema utk raya kami this year
nape babyqaseh manja2 gitu

4 puanrazma komen:

mohad on September 23, 2009 9:34 AM said...

selamat hari raya...

puanrazma on September 23, 2009 10:18 AM said...

~ijad
Selamat Hari Raya

sueanne on September 23, 2009 3:02 PM said...

selamat hari raya buat pn razma sekeluarga..:p

berkorojela kite ri ni ye..heheh

puanrazma on September 27, 2009 3:55 PM said...

~sueanne
selamat hari raya juga
macih!!!

huhuhu...sgt malas nk keja bla dah cuti lama ni
kerja..kerja...jgn malassss

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream