September 23, 2009

Hari Raya Ke-2



hari ke-2..aku beraya di umah mentua
raya kali ni semua kakak hubby balik beraya di kampung h
alaman
sgt meriah

bila dah ramai berkumpul..dah mcm kenduri

family hubby besar..xmcm family aku..kecil ajo
mmg best bla ramai2 berkumpul blik..lagi2 time raya cm gini

bab memasak memang meriah xingat larr
actually seperti thn2 lepas..kami hanya menerima kunjungan2
tetamu ajerr
mmg xberaya ke mne2..sbb umah mentua xputus2 org dtg beraya
kadang smpai ptg non-stop org dtg..sgt letihhh


sebelah ptg...aku ngajak hubby beraya umah opah aku di kampung
memandangkan my mum akan beraya di sna..mak sedara pn
sibuk nk jmpa
aku ni ngn hubby pantang bergerak...anak2 sedara pasti nk ikut
maka..aku angkut diaorg blik kampung skali


on the way ke kampung..budak2 excited tgok sawah pagi
area kampung aku dekat ngn sawah padi

smpat lagi ktaorg snggah tepi sawah berpossing bagai


ujung2 aku dgar budak2 ngajak nk makan KFC
sbb sebulan puasa..teringin nk makan
kebetulan aku pn teringin sgt pun..sebulan beb puasa

meal yg aku order
sgt lahapp...sabar je lahh

2 puanrazma komen:

sueanne on September 24, 2009 10:56 AM said...

makan kfc??..bestnyerrr..

puanrazma on September 27, 2009 3:54 PM said...

~sueanne
mmg best pun...marvellous

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream