September 02, 2009

baju raya dah siap



jelesnya aku

baju raya hubby dh siap
secara rasminya..baju aku masih berstatus 'kain ela' lg
huhuhu..nsib raya lmbat lagi
take your time yer mum
mujur mum yg jahitkn utk aku

jika tidakk...harus aku meroyan tgok baju hubby dh siap
udah ler tahun ni aku bercadang2 nk ambik foto 1
family
jangan xtau..kami 6 beranak tahun ni sedondon' gitu

termasuk babyqaseh..wajib berbaju kurung
cmner lak yekk ruper dia nnti..sgt ketot kaki nyer

lihat..lihat..kaki nyer yg sgt ketot ini
amboiii..posing ala2 melampau..ishh2 sgtt kurang sopan
(papa qaseh punyer keja yaa..mama)
bayangkan budak kecik ni nk pakai baju kurung
huahuahua..tntu2 comelll
ehehh..ape psal cita psal qaseh plak ni
entry ni nk publish cita psal baju raya maklong & paklong
mcm mne plak qaseh yg interface lebih ni

klu xtunjuk gambr qaseh xsah maklong ni
kasi tukar topik haaa


tahun ni tema adalah color dark pink

cun jgak colornyer..atas pilihan mamaqaseh
nnti aku kasi view skit
mne tau kot2..masih ada org yg mencari color2 utk te
ma raya thn ni

ni haa baju nyer
yg masih xde ruper baju tu..baju aku lar
cantikk x..jenuh jgak nk cari sedondon ni

9 puanrazma komen:

Puan ApasH on September 02, 2009 8:34 AM said...

wahh..sgt effective mmbuat n3 pasal baju raya hubby dh siap..baru ingat nk wat n3 pasal tu gak..cancel la..hahaha..kalo baju raya kita masih berstatus kain ela raya nanti..apa kata kita pakai ala2 sari tu..lilit jer kt badan gi tgkp gambar..hahahahaha...x sanggup!!!

puanrazma on September 02, 2009 1:11 PM said...

~mamaqaseh
harusss jgn dibuat hal pkai sari time raya
huhuhu..smlm dh bgtau kt mak..msti siap punyer mak kata..kelegaan skit je lahh

@LiYaNNuaR ツ on September 02, 2009 11:16 PM said...

still nan adooo... taktau lah.. kot2 last2 minit kot2 adooo... wat masa nih... cdg2 pake baju masa Angah kawen aje le kots... hak kaler ijo lumut kering gituuu... ape pun... nice kalerr noksss... gempakkk mekome yek... ti jemput dtg umah, okehhh

cendawanintim on September 03, 2009 10:05 AM said...

alahai, ada la jugak baju raya..saya nih nak cari yang redi made tuk mak buyong ntah ada ke tak....huhuhu

puanrazma on September 03, 2009 11:13 AM said...

~@LiYaNNuaR
ko xpe nok..last minit beli pn ada saiz yg ready made..xjd hal nyer..cmfirm2 kn thn nk pkai color ape???

~cendawanintim
saiz mak buyong..ehhh..tntu2 ade nyer..cuma kena survey byk kedai ler.

is@r on September 03, 2009 1:48 PM said...

wah, pink karer la! i love pink

puanrazma on September 03, 2009 8:06 PM said...

~is@r
yupp..srupa sesuai plak!!!

eedany on September 04, 2009 9:57 AM said...

baju raya saya tak siap lagi...

kalau tak siap saya pakai baju lama jer.

terus nyanyi lagu raya...'manusia miskin kaya...semua bergembira...aku miskin hina berselubung duka'...hehe...

mudah-mudahan baju aku siap...doakan lah...

:p

puanrazma on September 04, 2009 10:10 PM said...

huhu..sama ler kita..tp sy nyer status belum siap lg lah..bukan xsiap..masih ada harapan!!!!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream