September 14, 2009

juadah kami di ramadhan ke-24


masa begitu cepat berlalu
sedar x sedar..dah tiba hari ke-24 kita berpuasa
kira2..tinggal kurang dr seminggu kita nak raya kan
hahaha..sgala2 nyer lum ready lagi ni
baju ~ status : belum siap
biskut raya ~ dah bayar..lum dpt lagi
cuti raya ~ dah apply..hoho aku cuti 1 mggu yaa
kemas rumah+ganti langsir+ganti karpet ~ sgala2 lum lagi mum
shopping ~ ahakkk...ni udah awal2 lg..huhuhu..masih nk shopping lg ni

apa motip view gmbar ni
actually time ni aku berbuka umah my MIL
jika lihat lihat cawan plastik tu..4 ajer kan
tp juadah mcm nk mkn 10 org
air sajer smpai 3 jug..ishh2
time ni puasa ke-24
dan kira2 juga hari akhir aku berbuka kt sna
sbb lpas ni smpai lah raya aku stay umah my mum
nk settle kan seperti yg aku senaraikan td


memandangkn aku je sorg anak pompuan
maka..nk harapkan sape lg kan
nsib ada mamaqaseh..bleh gak tolong ape ptut
tp yelah..dh ada anak ni..nk buat kerja terhad
maka..aku jugak lahh
patut dpt duit raya dr mum ni

p/s: pesanan penaja anakanda utk bonda tersayang
"bila siap baju kami2 ni mak..huhuhu"
(bonda adalah tailor baju raya kami a.k.a aku, mamaqaseh & qaseh)
moga niat kami nak beraya sedondon tahun ni..terlaksana..amin

2 puanrazma komen:

eedany on September 18, 2009 12:04 AM said...

meriahnya juadah...

baju saya pun tailornya emak. tapi macam tak siap2 lagi. tinggal 2 hari lagi nak raya... uwaaaaaa

puanrazma on September 23, 2009 10:56 AM said...

~eedany
oo ye ker..sgt bguss lar cm gitu

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream