September 16, 2009

jusco lagi


hari ni aku bercuti-cutian
blum cuti raya lg
rasminya esok adalah last day aku kerja

dan aku mulai bercuti raya dah
kira2 di opis..stiap staff xbleh cuti serentak
maka aku decide cuti sebelum raya
udah tentu2 raya ke-3 aku perlu bekerja


sempena bercuti hari ni
aku berhajat nk shopping sedikit
membeli apa2 yg perlu ajerr
hari ni aku shopping ngn mamaqaseh

cadang2 mau ke Jusco

taraaaa
in lah brg utk my mum seperti yg aku janjikan
2 set mangkuk utk taruk biskut raya nanti
actually nk ganti bekas biskut yg lama
mum nk patern lain plak tahun ni
bla mum dah rekues..aku kena gigih cari yg berkenan kt mata aku
maka ni lah yg berjaya aku rembat


selain ini aku turut rembat

mixer
tujuan???
buat kek yaa...diulangi..aku nk buat kek
macam xcaya je statement ni yer!!!!
seperti biasa..kegemaran kami anak beranak 'Kek Masam Manis'
actually resepi ni dari Sarawak
stiap tahun wajib buat..cuma tahun lpas je xbua
t
maka tahun ni..kira2 seperti wajib buat
aku x janji tp insyaAllah


juga..aku terpilih


kasut ni
skali aku pandang cam berkenan sgt
nk kata lawa sgt idak ler pun
mybe aku minat design kt tumit nyer kot
aku berhajat nk beli color putih plak
aku pkir 2 kali je..decide trus gi bayar

setan mne ntah ngasut aku beli kasut ni
musyhkil..musyhkil


aku turut berkenan

kasut pinky ni
utk sapa lg kan
tntu2 utk budak kecik

8 puanrazma komen:

Nurmala Mazlan on September 16, 2009 12:20 PM said...

wah!!!
awal nyer cuti
kita kerja sampai hari jumaat

puanrazma on September 16, 2009 1:09 PM said...

~nURmALa mAZLan
cuti sblm raya..tp raya ke-3 haruss kerjaan
sgt xbest tau!!!!

~salwaredzuan~ on September 17, 2009 3:59 AM said...

setan mne ntah ngasut aku beli kasut ni--->bukan setan kena ikat ke bulan posa sis?

hahahahha
selamat hari raya

ChempakaKu Sinar on September 17, 2009 10:25 AM said...

cantik kasut budak kenit tu...mcm minat je kat tempat kuih raya tu malam ni nak cari lah..

puanrazma on September 17, 2009 3:48 PM said...

~salwaredzuan
hahaha..sbenornya diri sndri yg jd setan

selamat hari raya..maaf jika ada terkasar komen2 kt blog

~ChempakaKu Sinar
slamat bershopping ya

eedany on September 18, 2009 12:00 AM said...

puanrazma kita tak beli kasut raya tahun ni. uwaaaaa... Pakai sandal lama jer.

saya suka balang kaca tu. kalau kat rumah saya, susah sikit nak letak balang kaca... hehe. Banyak rakyat kenit2...

:)

eedany on September 18, 2009 12:11 AM said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

p/s : bestnya lagu boyfriend ai dipasang di rumah u ni...hehe

:)

puanrazma on September 23, 2009 10:20 AM said...

~eedany
Selamat Hari Raya
Maaf ye jika terkasar kata2 kt komen eedany

Moga tahun ni eedany gembira sambut raya

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream