August 05, 2009

baby Qaseh layan laptop


baby Qaseh layan laptop
Hahaha
Takde bantahan aku sruh post cm gtu cm gni
Ini klu mama qaseh tau ni msti kena jeling sbb dera anak dia yg sgt debab ni
Aku dpt memo dr mama qaseh.."dok umah leklok..tolong jaga Qaseh eh..."
Maka nyer..aku kna jaga larr..sian kt mak aku terkejar2 sna sni
Ahakkk..agk2 klu aku cm gtu bleh keep fit ker????jp aku pkir!!!!!

Wlau kna jga qaseh..aku akn gigih hapdet blog..hahahaha
Jln penyelesaian nyer..aku angkut qaseh msuk blik..letak sblah..smbil2 tu aku ngadap lappy
Nsib qaseh kelakuan sgt baik..msti qaseh takut aku marah kot
Aku klu marah..aku tonyoh2 pipi dia smpai nangis

lihat kegigihan qaseh nk taip entry bru
cm xsmpai ajo tangan tu
ok x mama..qaseh nk buat entry psal mama ngn papa ni

huhuhu
i want to show something
what????
see


nmpak x sesuatu kt mata qaseh
aku snap pic dia punyer dekat..qaseh punyer tenung smpai 'juling' mata
siannyer..qaseh kena dera ngn maklong
maklong jnji xbuat lg yer..tp kn
sgt comell plak muka dia bla view dr jarak dekat
cmfirm maklong snap lg...ahakkk!!!!

10 puanrazma komen:

Puan ApasH on August 05, 2009 3:58 PM said...

MUSTI le comeyy..anak SY!!

Qaseh nk menurun mama n mak long ke..gigih berblog nie..hehehe

sueanne on August 05, 2009 5:15 PM said...

alalalala...moolat2nye die..hehe..comel cute mute jek die...:p

~salwaredzuan~ on August 05, 2009 5:42 PM said...

penderaan kanak2!!!hahaha

puanrazma on August 05, 2009 8:49 PM said...

~mama qaseh
anak mama ler katakan..

~@--sueanne---@
molatt n cute qaseh ada mcmm maklong dia x...huhuhu

~salwaredzuan
ishhh2..nsib ler qaseh yer ada maklong yg kaki dera..ahakkkk2

@LiYaNNuaR ツ on August 06, 2009 12:01 AM said...

weiii.. ko tonyoh Qaseh ngan ape wehh?? kang aku nak tepon teledera... hohoho...

shuzana on August 06, 2009 12:19 AM said...

comel qaseh ni..bleh msk pertandigan pipi tembam..

eedany on August 06, 2009 11:53 AM said...

hehe...tembamnya pipi dia.

aunty geget kang baru tau!

Kiss Kiss to Qaseh.

:)

puanrazma on August 06, 2009 12:16 PM said...

~@liyannuar
tonyoh ngn mulut kt pipi dia..tu psal pipi mkin labuh

~shuzana
ahahh..klu ada sure involve pnyer
tgok2 maklong dia yg menang.. huahuahua

~eedany
bleh ajo..hr2 ktaorg mmg cium sama dia

Puan ApasH on August 06, 2009 2:17 PM said...

tulun2..jgn geget pipi anak ku itu..

puanrazma on August 06, 2009 3:55 PM said...

maklong kna sound ngan opah qaseh ketika peristiwa snap pic 'juling'..
"waty..jgn ler buat..cian bdk netui ni..cayang opah ni..kang betui2 juling kang haaa"..aduhhh..nk gelak laju2 rsanya..opah rsau btui cucu nyer sorg ni terjuling..sorry mum
xbuat lg..insyaallah

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream