August 10, 2009

Ziarah Cip


Smlm aku dpt call dr my boss info 1 berita gempak!!!
"Cip masuk wad..kt Hospital Pantai Puteri..suspect jantung"..terkejut nyer dgar..sbb slama ni pn xpenah aku dgar ape2 cita cip ada sakit jantung
Sure dpt time join tournament paintball last weekend
Aku nk bergegas pegi tgok..tp hubby keja maka just inform pd @liyannuar hr isnin bru dpt tgok

Maka hr ni..seawal pg aku dh ngajak @liyannuar temani gi ziarah cip
Terasa sunyi plak pg2 kt opis bla cip xde
Kt opis tu dgar suara dia ajo pn..klu dia ada gamattt 1 satu opis
Bla xde ni..agak sunyi!!! huhuhu

Moga Allah permudahkan perjalanan cip ya..amin
antara rakan keja aku yg amat setia


Aku gerak dr opis jam 10..inform pd boss..xde bantahan
Sblm menuju ke hospital..aku kelamkabut mencari mask..kerisauan jika xpkai
Harus cari wlau ape pn..nsib jmpa..sambar extra lg
Dlm keta..kebetulan sorg lg mmbr ikut..maka diaorg awal2 dh training pkai..baguss sgttt larr sbb aku drive..sharusnya pandang
dpn aje

Smpai aje di wad ICU..aku udah smcm skit
Byk kenangan wad ICU..tiba2 terflashback teringat arwah abah penah stay nk dekat sebulan kt Wad ICU hospital Ipoh..huhuhu
Masuk2 aje..aku tgok sayu je muka cip..btui kta
@liyannuar..perubahan ketara bla cip terbaring
Sebak gk tgok..tp controll..sbb tgok org sakit ni xbleh
nk tunjuk yg kta sedih..sbb akan effect pd mind dia
Smbang ape ptut..aku kuar..sbb nk bg peluang dia rehat

Aku doakan moga cip cepat sembuh..Amin

sblm blik smpt lg snap kt lift dgn keadaan bertutup bagai

4 puanrazma komen:

eedany on August 11, 2009 9:05 AM said...

last march, kita pun ada lawat bos kita yang kena mild strok kat hospital.

kita ni sensitive sikit, kalau nampak orang tu dah terbaring sakit, mata kita automatic pandai berair tau!

semoga bos u cepat sembuh.
Wah...macam tiga orang doktor jer uols ni.

puanrazma on August 11, 2009 11:03 AM said...

yela..jiwa kta memasing2 ni sensitif..moga cip cepat sembuh

@LiYaNNuaR ツ on August 11, 2009 11:10 AM said...

sian Cip... lengang ofis ni dia takde...

puanrazma on August 11, 2009 1:15 PM said...

~@LiYaNNuaR
yolahh..sunyi opis xdgar kelamkabut dia tu..kta doa sme2 utk dia

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream