August 02, 2009

Suarasa


Entry ni actually ceritera basi hr ahad
Hari suarasa..hr kena masak ler kaedahnyer..sbb sume ahli jemaah ada di umah
Jenuh pikir smpai pecah kepala otak...at last mama qaseh decided nk masak aper tengahari tu

My mum hr tu awal2 sound nk rehat masak..xper larr..xkn aku nk paksa plak..xpatut2..huhuhu
Tp kn last2 my mum sbuk gak tlg aku ngn mama qaseh masak..aku tau naluri dia meronta2 nk memasak..hahaha..ape larr mak ni
My mum just buat kerabu salon ajo..yg lain aku ngn mama qaseh yg masak..
Settle sudah menu suarasa aku hr ni


Di belah ptg nyer..mama qaseh agak rajin nk masak Spagetti..rajin tui..sgt gigih dia nk masak..cayokk!!!
Licin pinggan memasing mkn smpai menjilat siku...sdap sgt ler tu..nnti bleh rekues lg


Actually mggu ni aku ade rekues nk tgok movie tp aku berkobar2 bla time keja ajo..bla time weekend adalah sgt malas nk kuar plak..cm berhajat nk masak..hahaha..sbb my hubby jenuh rekeus nk mkn masakan aku..huhuhu..sian tui hubby dpt bini cm aku..malassssss!!!
Bla aku masak ni..hubby puji ajo.."pandai bini abg masak..hr2 cm gni kn baguss"...aku plak rsa xbaguss sbb aku kn keja..so busy nk masak

Itu ajo hapdet utk entry basi

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on August 03, 2009 11:48 PM said...

fuhh... meriah toll..

puanrazma on August 04, 2009 12:13 AM said...

kena ler sekupang ngn mak.. bru masak beria2 tangkap gmbor..nyampah!!! ader ke patut dpt komen cm gtu..suh taruk komen dlm blog xnk plak..huahuahua

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream