August 01, 2009

Jadi babysitter


Tiada apa yg menarik hr sabtu aku di rumah cuma aku ngn my mum & budak kecik,qaseh
Seawal pg nyer aku dikerah ke pasar..kbetulan time tu qaseh tido maka nyer kena pegi sorg2 ler jwb nyer
Hari tu aku xmemasak pn..my mum sruh jga qaseh
..hahaha


apa persamaan yg jelas kelihatan..soalan cepu gangsa ni!!!


Kesempatan yg ado..aku menghabiskan masa ngan dia..jp2 opah nyer akn ngintai aktiviti ktorg

Smpai masa dia nk tido..qaseh buat peel meragam..jenuh aku msuk dlm buai..mnangis..aku pass kt my mum ler..xreti nk handle
Maka nyer aku ambk alih hal dapur plak..bru nk rehat masak cdangnyer..turn aku smbung masak & sgala urusan cuci dapur..cuci pnggan..cuci kuali..huhuhu..opah ni mmg tau!!!

6 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on August 02, 2009 11:28 AM said...

treeeeeeeeeet... tang idong tuh.... ngeh ngeh ngeh... btoi dak???

puanrazma on August 02, 2009 2:01 PM said...

tarak2..tarak butoi

@LiYaNNuaR ツ on August 02, 2009 2:57 PM said...

pipi ler...

Puan ApasH on August 03, 2009 8:35 AM said...

eleh..tang batang idung tu sama..huhuhu..pipi pon sama gak..

@LiYaNNuaR ツ on August 03, 2009 1:29 PM said...

see... i told u nyahhhh... hehehe

puanrazma on August 06, 2009 3:49 PM said...

dua2 ni nk kena babab ni..siapppp!!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream