August 07, 2009

Tuit..tuit..ada surat


Berita baik!!!
Smlm my mum bgtau ada surat dr UiTM Shah Alam utk aku
Aku senyum kambing dh time tu
Akhirnya...aku dpt form pengesahan utk attend majlis konvo @ tak
For sure..aku nk larr..xkn nk tolak plak..mjlis konvo Okt 2009
Setelah sekian aku study (agak lma bru abis..naik kerutu)
Ini klu ada anak ni..cmfirm dh tadika...bayangkn bape lma aku study bru abis
Ishhhh..dasar pemalas nauzubillah
My mum bising ajo..pening dok pkir aku ni bla nk abis study
Dia siap buat statement kt aku.."blajar lma2 ngalahkn ambk master jer.."
Huhuhuhu..smpai hati!!!!
La ni aku rsa sakit pening my mum dh ilang ler kot



Ini lah form yg aku dpt
Actually
Aku ambk kos Diploma Pentadbiran Awam
e-PJJ kat UiTM Seri Iskandar
Mmbr seangkatan aku dh berkurun abis
Aku????


Maka..dh dpt ni..beberapa perkara aku kna checklist:-
1) Kena prepare baju apa nk pkai dr skrg ni
2) Klu bleh..nk kasi buang lemak tepu kt bdn ni skittt..klu bleh larr..xjanji!!!!

Hahahaha...excited nyer

12 puanrazma komen:

eedany on August 07, 2009 3:00 PM said...

Wahhhh! Tahniah.

UiTM dihatiku selalu.
Dewan Sri Budiman sampai sekarang masih wujud kah atau dah tukar nama?

:)

Puan ApasH on August 07, 2009 3:11 PM said...

bila tarikh nye kak waty??
bwk Qaseh jln2 shah alam..

sueanne on August 07, 2009 3:46 PM said...

congratessss..:p

puanrazma on August 07, 2009 9:52 PM said...

~eedany
kurang psti lar..sy study kt seri iskandar..huhu..eedany study kt sna ker..nnti2 sy konvo sy update yaaa

~mamaqaseh
cmfirm date xtau lg..cuma dpt info bln okt jer..cmfirm maklong bwk qaseh punyer

~sueanne
thankss yaa

@LiYaNNuaR ツ on August 07, 2009 10:12 PM said...

tahniah noks... nompang bangga gitu... pehni bleh le sambonggg USM pulak... ngeh ngeh ngeh

puanrazma on August 07, 2009 10:58 PM said...

huhuhu..nengok kalian cm sngsara jer..nnti dpikirkn dlu

shuzana on August 08, 2009 6:06 AM said...

tahniah tahniah..uitm shah alam tempat shu study dulu..rindunyer...

puanrazma on August 08, 2009 1:08 PM said...

~shuzana
ye ker..rsa nyer rmai gk blogger study kt sna

cendawanintim on August 08, 2009 7:26 PM said...

prepare jangan tak prepare..

selamat berkonvo!

puanrazma on August 08, 2009 8:09 PM said...

~cendawanintim
cmfirm prepare punyer!!!!

By Ticer Liza Yacob on August 09, 2009 7:10 PM said...

tahniah...tahniah. selesai juga akhirnya. ilmu itu bebila masa dan di mana saja pun perlu dikejar dan dicari.

akak tumpang gumbira.

puanrazma on August 09, 2009 7:58 PM said...

~ibuzaaz
macihhh..yup!!!stuju sgt..lps ni ada plan nk smbung degree kt USM plak kot..

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream