August 25, 2009

qaseh yang pinky


actually sedang asyik melihat2 gmbr qaseh
aku terperasan sesuatu yg qaseh ni kebanyakan baju dia color pink
majoriti segala2 brg qaseh color pink
aku pn bla beli baju utk dia pn..mata tetap kenan color pink
semacam sudah sebati ngn qaseh
bila disarung selain color pink..semacam pelik
yela kn..udah baby girl..tntu2 temanya pink
xhairan lah tema raya ktaorg tahun ni pink
makin gemar rsanya ngn color ni
jgn sok2 aku nk pkai pink aje..baju color lain aku kasi p
upus
harus lah tidakkk!!!

jom haa layan gmbr qaseh ni yg aku snap
1 hari lebih kurang 5 keping mulai umur dia 1 hari
cuba korang kira lah klu2 rajin
agak2 dh bape keping gmbr dlm simpanan aku
yang aku dh snap mulai umur dia 1 hari hinggalah
umur dia skrg yang dh mencecah 4 bulan 21 hari

( soalan cepu gangsa yg ke-3 utk tahun ni!!!! )

8 puanrazma komen:

shuzana on August 26, 2009 5:02 AM said...

kak..same la..kalau shu beli, memanjang pink..kalau nengok kt kotak bj aqila, majoriti pink..kalau ada kaler lain tu..hah itu baju yg org bg..hihi..

is@r on August 26, 2009 1:31 PM said...

Azma,
Girls usually look sweet in PINK.
Wish I have a girl for my second baby.

Pinky girl :)

Cheers,
Is

puanrazma on August 26, 2009 1:42 PM said...

~shuzana
huhu..sama lahh..nasib drawer baju qaseh mama dia beli color putih..
nk pkai baju color lain mcm xsesuai kn..kn..

~is@r
hope so!!!mudah2an dpt baby girl
huhu..bla nk dpt baby sndri ni.. huaaaaa!!!!!

cendawanintim on August 26, 2009 3:17 PM said...

alahaiiii, geramnya tengok pipi qaseh, nak geget ajer rasanya..

@LiYaNNuaR on August 26, 2009 4:29 PM said...

fink itu kan warna feremfuan... haruslah comei sipemakainya..

pssssssssst... ce suruh 'anok china' tu pake kaler fink... apa macammm???
har har har

puanrazma on August 26, 2009 10:49 PM said...

~cendawanintim
geramm kn..mmg dh gigit dh pn..ini klu tau mama dia ni...mamposss kna babab!!!ampun yaaa

~@LiYaNNuaR
ya..ya..harus comel!!!
kira2 klu s**ong sorg tu pkai..cm bengong je skit

eedany on August 31, 2009 9:46 PM said...

Wahhhh... makin besar dah qaseh. Comel!

anak buah saya dulu pun...kebanyakkan baju dia pun pink. Sampai sekarang dah umur dia 4 tahun pun, kitorang tetap cari pink color untuk dia.

:)

puanrazma on September 01, 2009 1:01 PM said...

~eedany
color pink mmg sgt sesuai ngn baby gurl

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream