August 04, 2009

Streamyx oh Streamyx


Lalalala
Dgn wajah2 keriangan aku menyanyi.."pandanglah lihat lah..aku dh ade streamyx"...hahahaha
Sgt berlagak gitu2 aku yaa...nk jd blogger tegar ni..ape nk jd..jd larrr
Dlu agak kuno..masih memakai dial-up..line alahai sewel..siput pn laju aku rsa
Skrg tidak lg..dgn adanyer nyer streamyx..idup akan lbih bahagia..srupa iklan kopi jantan ajo!!!

Dpt je bekalan..aku dh inform ngn mama qaseh sruh psang..nk jimat RM85 dr panggil installer TM
Mujur mama qaseh cergas & cerdik..selamat RM85..bkn kedekut..tp rugi kn bg kt org
Maka..aku @ sapa2 berminat dlm ini rumah bleh ler bersiaran smpai lebam yerrr...

4 puanrazma komen:

~salwaredzuan~ on August 04, 2009 1:03 AM said...

amboi2,...nk berstrimik smp lobam yerrrr... jgn rebut komputer udah le..hihih

puanrazma on August 04, 2009 11:35 AM said...

lappy akak tarak spe2 bleh kongsi harr..huahuahua..sgt kedekut..en hubby jeling ajo!!!

@LiYaNNuaR ツ on August 04, 2009 9:45 PM said...

good!!! cenggitu larrrr... barulah hevennn noks... welkam to the clubbbb!!

puanrazma on August 04, 2009 10:11 PM said...

tegar ni!!!...memasing gigih

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream