August 11, 2009

Exam lagi


Mlm td tiba2 teringat aku akan ada exam bln ni..tp date xingat
Langsung xde keprihatinan di situ

Dpt surat dr bah pentadbiran udah ler lama aku rsa..bln 5..hehehe
Cmne ntah bleh teringat mlm td
Agak sbuk aje pn..mcm2 hal nk di settlek
an
Sukan nyer..bengkel..aktiviti persatuan larr
Dengan pantas aku msg opismate aku..nanyer kn bla exam
Rabu...hhaaaaa...aku xprepare ape pn ni

Mampus!!!!
Seawal pg aku bergegas ke bah pentadbiran utk cmfirm exam sok
Sah lg sahih..aku diberi slip exam..tq ya kak As

ni la slip exam aku
exam kjap ajo..1jam
tp nk jwab 40 soalan objektif cm nk mampus aku rsa



Buku pn bru terkial2 nk pnj
am
Bla nk baca????

Mlm ni..rajin ker..smpat ker???
Harus baca jgak..xbleh tidakkkkk
Mula larr penyakit nk exam dtg

Pening..mual..ehehhh..cm penyakit org pregnant ajo
Tidakkk2..penyakit cuak aku cmtu

ni lah ketebalan buku yg harus aku baca


apsal smpai 2 buku
nk abis 1 buku pn lum tau lg ni


sila baca ok
aku akan remind kt diri aku ni
mlm ni baca buku..jgn baca entry blog ya
tidakkkkkk

9 puanrazma komen:

Puan ApasH on August 11, 2009 2:40 PM said...

hah..harus stay up baca buku..jgn nk update blog lu..stay up wat blog bleh..baca buku pon mesti bleh kan..

puanrazma on August 11, 2009 4:21 PM said...

huhu..mamaqaseh marah!!!!

@LiYaNNuaR ツ on August 11, 2009 11:11 PM said...

yuhuuu... masa utk baca bukuuuuuuuuuu... sila jgn tido duluuuu...apepun, good luck for u... ngeh ngeh ngeh...

puanrazma on August 12, 2009 11:44 AM said...

~@LiYaNNuaR
legaaaa nok..udah settle..bleh fokus kt hapdet blog..huhuhu

Puan ApasH on August 12, 2009 2:14 PM said...

seronok le tu...

eedany on August 12, 2009 3:09 PM said...

Good Luck to you Puanrazma.

Semoga dapat menjawab soalan dengan tenang. Jangan ingat2 qaseh kat rumah...balik kang dapat gak main dengan dia...hahaha...termelencong pulak.

:p

puanrazma on August 13, 2009 3:36 PM said...

~mamaqaseh
sronok tui..sbb leh hapdet blog

~eedany
tq yaa..xingat qaseh pn..ingat nk hapdet blog aje ni..wah!!! mau jd blogger tegar ni..huahuahua

eedany on August 14, 2009 1:01 PM said...

puanrazma...

kenapa tak register dengan nuffnang? ada juga income di samping berblogging secara tegar.

nuffnang.com.my
cepat register sekarang!

puanrazma on August 15, 2009 6:38 PM said...

~eedany
in progress

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream