October 01, 2009

lagi pasal konvokesyen



[sila klik utk view yang lebih jelas]

motip???
actually aku nak berkongsi sesuatu larr
ahakkk!!!
beberapa ari lepas aku dpt info dari seorang teman mengenai majlis konvo
maka dgn segera aku check status aku
tarikh udah ditetapkan..16 Okt 09 di Dewan Sri Budiman, UiTM Shah Alam

aku sudah berkira2 utk buat mini checklist
yg utama..yuran jubah rm115 (ini awal2 aku dah settle kan), apply cuti 2 ari kot, baju kurung 2pasang (1pasang utk majlis raptai, 1pasang lg utk istiadat nyer larr), ermm..kasut perlu beli kot, handbag pun mcm nak beli jugak larr (ini klu hubby dpt tau nak beli 2brg ni mau kena jeritt nnti!!!!)

utk shopping lite2 ni perlu disettlekan this week gak
sbb sabtu depan (10hb) dah turun shah alam utk majlis raptai nyer
hahaha..idea aku mula tercetus
plan lepas gi open house sabtu ni..mau gi shopping2 yaa abg

(utk info lengkap sepanjang majlis konvokesyen akan aku hapdet later2 yaa...)
tungguuuuu!!!!

4 puanrazma komen:

Nurmala Mazlan on October 01, 2009 5:40 PM said...

wahhh
nak shopping lagi
aritu dah tentu g shopping raya kan
nak ikutttt

@LiYaNNuaR ツ on October 01, 2009 8:52 PM said...

thaniah noks... jgn lupa ole2 dari majlis konvo tu yek... hehehe

puanrazma on October 02, 2009 5:02 PM said...

~nURmALa
huhu..shopping lite2 ajerr
itu pun klu hubby x mengamuk..sbb btui lah baru sgt beli kasut ng handbag pun raya ari tu

puanrazma on October 02, 2009 5:02 PM said...

~@LiYaNNuaR
macih nok..comfirm ade nyer

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream