October 02, 2009

kalau larr semua untuk aku shopping



adusshhh!!!!
banyak nyer duit
best nyer klu semua duit2 ni hubby kasi kat aku dan lpas tu dia sruh gi shopping dengan statement dia.."nah yang..belilah apa nak!!!
comfirm aku senyum smpai ke esok..ehhh2..smpai lusa kot


hubby ni kalau tetiba sedang aku syok2 tgok tv..trus2 panggil masuk bilik..aku paham dah. bukan buat aper pun ya. dia sebenarnya nak kasi aku duit..cmne aku tau..aku tau larr sebab dah selalu cam gitu. lgpun dah laki sendiri kan..patut dah paham sgt peel dia. huhuhu...mau kasi duit. hati dah berkepuk2 berbunga ni sambil berlari2 anak gajah masuk bilik.

memang sangkaan aku benar belaka. memang kasi duit, brape??? adalahh. kepala otak aku dah mula pikir..nak kata dah gaji blum lagi..nak kata duit bonus dah licin dah pun (huhuhu aku x merasa lngsung duit bonus dia sebab abis bayar roadtax keta dia sbb nak dekat 2riban)..sakit kepala plak pikir duit aper dia kasi..trus2 aku soal "duit ape ni??" dia plak jawab.."adalah.."..terasa telinga aku panas dengar nyer. tapi kena sabar. org nak kasi duit xleh garang2, kang peruntukan ditarikbalik..aku yang nganga kang!!! maka aku dengar je hubby cakap aper.

rupa-rupanyer duit tu bukan kasi aku utk aku pegi bersosial a.k.a shopping. tujuan kasi duit kat aku..hubby gantikan duit yuran jubah konvo yang aku dah bayar..huhuhu..yang selebihnya utk bayar payment kereta dia, hutang kad kredit dia, hutang kad kredit aku (haha..aku suker dengar tu), payment keta aku (wakaka..lg aku suker ni!!!), tolong bayarkan hutang aku pada my mum (xbanyak cuma 3rat jerr..aku sukerrrr2 sgt dah ni), pastu lain2 belanja utk aku gi konvo nanti dan balance dpt larr sikit utk aku

alhamdulillah
aku sesungguhnya syukur!!!
lain2 kali aku nak tuntut banyak tu khas untuk aku pegi shopping
bolehhh x?!?!?!?

aku mula memanjatkan doa
moga kami dimurahkan rezeki2 yang banyak

amin...

2 puanrazma komen:

CraZee KenTanG on October 02, 2009 9:14 PM said...

wahhhhh! best nyerrrr ade org kasi duwett. Saya yg membaca entry ini pon turut sama excited. Ha3. Anyway, selamat bergraduat!

puanrazma on October 03, 2009 3:32 PM said...

~FaTinE
nanti kan bila akak dpt duit byk2 cm gini..bleh gi shopping sesama yek
ahakkk!!!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream