October 22, 2009

western food



jarang2 sekali aku dapat kuar lunch berdua dengan en hubby. kebetulan hari ni hubby off..maka nak lunch berdua terlaksana. kebetulan dah berada di ipoh..aku rekues nak makan Western Food..ntah nape sejak 2 menjak ni serupa teringin plak. padahal baru 2hari lepas aku baru je makan ngan mum. aku ni berperangai kalau dah teringin sesuatu tu..itu jelah aku akan repeat makan sampai ler muak.
huhuhu..(agak2 bila nak berdiet ni..)

seperti dijanjikan..hubby decide nak bawak aku gi makan kat Restoran Laksamana Cheng Ho. makanan kat restoran ni boleh larr aku kategori 'sederhana sedap'. setakat ni aku belum jumpa lagi western food yang sangat sedap!! ada apa2 cadangan untuk aku terjah sambil aku buat siri 'jalan-jalan cari makan'.

yang paling aku sukerr kat sini (mari2 dengar aku nak buat promotion sikit) adalah jus jumbo..sangat jumbo!!!

lihat..

sangat marvellous
berkali2 sedut belum tentu abis lagi
haven!!!


agak2 mane lagi besar..aku @ jumbo ni
soklan cepu perak ni!!!

hahaha..aku lagi besaqq rupanyerr
nape boleh x perasan
tapi udah serupa larr plak, baju..air..alas meja

ala2 sedondon gitu
(perhatian yaa..air tu kongsi berdua..)



me & hubby decide ambik menu 'Western Delight'
hubby sudilah kiranya nak ler try menu ni..

Fishermen's Fish & Chips
RM 10.80
nama glamor sangat

aku mau ini..tetap setia
Grilled Lamb Chop
RM 13.80


terlaksana sudah misi aku nak makan 'lamb chop'
syukur..syukur!!!!

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on October 22, 2009 9:58 PM said...

fuhhh... lama x ke situ...

patut la x join us... ade date rupanya... ngeh ngeh ngeh

puanrazma on October 22, 2009 10:09 PM said...

~@LiYaNNuaR
time tu dah lewat sgt!!
xder rezki nak tgok org melalak..
opssss..hangit2

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream