October 12, 2009

konvo part 1


agak2 apa motip taruk gambar berlatarbelakangkan toilet ni??? (langsung x relevan ngan tajuk entry) since tgok kak cok yg rajin buat aksi2 diva (sila jgn marah ok!!!)..aku agak teruja nak follow. ahakkk2. aku sukerrr..kira2 ada ciri2 kesenian di situ. aku nak kasitau larr kat uolls yang belakang tu toilet kat Dewan Budiman, UiTM Shah Alam. sabtu hari tu aku berkesempatan ke sana untuk mengambil jubah dan majlis raptai.

ceritera bermula..hari jumaat petang aku dah gerak bebas ke kl. sebab esoknya seawal pagi jam 8 aku haruss berada di uitm. aku stay umah kakak hubby kat gombak. aku kalau ke kl memang port tetap umah dia larr. sebelum tido aku remind kat hubby sruh kejutkan aku..ewahh..patut ker bagi arahan cam gitu..adalah patut si isteri yang patut bangunkan si suami. tapi bagi kes aku ni sgt berbeda yaa..aku sure2 x sedar sebab kekadang 'tido mam
puss'. sejak kahwin sampai la ni nak dekat 4kali anniversary..memang hubby yang sedar awal..aku harap ampun larr..comfirm x sedar2 diri. huhuhu

pkul 6.30pg aku dah kuar umah dengan harapan x nak rushing sgt di samping nak elak kesesakan. otw tu ntah cmne aku tgok2 jadual..tetiba..mulut aku terlopong sebab aku terpandang time aku ambik jubah jam 11pg. ntah cmne aku boleh nampak jam 8pg. percuma je aku dapat jeling maut oleh hubby. malas nak patahbalik ktaorg decided lepak umah kakak hubby yang duk kat damansara damai. kebetulan dia pun nak kuar..nak service keta dan dia rekues nak
follow aku ambik jubah. aku sukerr!!! maka aku konvoi ler PJ, drop keta dia terus lah bergerak ke shah alam.

sepanjang aku kat sana..kakak hubby yang banyak tanyer prosidur2 nak ambik jubah. aku just follow dia jer..macam dia plak yang nak am
bik jubah. aku rasa mudah plak bila semua2 hal kakak yang kasi settle. syukur2!!!

sepanjang di sana aku kurang snap gambar. aku pun pelik mungkin sebab time tu tengahh happening kot..orang pun ramai so xder kesempatan nak capai kamera. aku sempat lar snap gambar dalam dewan.

time ni dewan dah kosong sebab raptai utk sessi pagi dah settle
aku sessi petang..pkul 3.30ptg
sangat teruja!!!
ini klu ada my adeq comfirm2 kena gelak pantas!!
sebab dia ni suker drop kakak dia yang sorang ni
siap tanyer "jubah ko nanti ada saiz ker.."
ada kaa patut aju soalan cam gitu kat aku
rsa nak ajerr aku lempang laju2


dalam kegembiraan ni..aku tetiba teringat kat arwah abah yang begitu berhajat nak tgok aku konvo..namun
hajat tidak kesampaian

7 puanrazma komen:

ieyza on October 12, 2009 11:33 PM said...

bestnyerr dah tber tym konvo...sangat2 teruja nak konvo...apakan daya,,kena tunggu next year la yekk

puanrazma on October 13, 2009 12:51 AM said...

~IeYzA
kira ok ler..tahun dpan ajerr
memang teruja pun ni..huhuhu

~salwaredzuan~ on October 13, 2009 1:15 AM said...

sis, uitm konvo bile? my ex student kat uia konvo sabtu aritu

shuzana on October 13, 2009 4:54 AM said...

puanrazma..teringat zaman konvo kt dewan tu..segala kegembiraan, kesedihan dan ketakutan ada time atas stage tu..nway..tahniah ek..

puanrazma on October 13, 2009 8:09 AM said...

~salwaredzuan
sessi pertama dah start ari khamis ni.

~shuzana
macih..neves gak ni!!!
time nak ambik jubah pun mula dah rasa aura nyer

@LiYaNNuaR ツ on October 14, 2009 6:48 PM said...

nompang sonok nengok dewan konvo... buat pbako semangat yg udoh lesap ke laut... hahaha

aterrr... mane jubah nyaaa...

puanrazma on October 14, 2009 8:54 PM said...

~@LiYaNNuaR
jgn le buang smpai lesap..kejor blik!!
teruskan timba ilmu tu

oppss..jubah xsurprise ler klu tnjuk awal2

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream