October 13, 2009

cerita hari ini



hari ini aku mula bekerja memandangkan semalam aku 'cuti sakit'. huhuhu..hari ni dah sihat sikit..alhamdullillah. mood hari ni very slowly sebab aku terkandas nak pegi kerja maka en hubby perlu hantar aku pegi kerja hari ni. cerita bermula bila my adeq boleh terbawak kunci keta wife dia. kebetulan keta wife dia duk belakang keta aku. bila dah keta dia xboleh nak kuar maka tentu2 keta aku pun sangkut sekali (agak2 korang boleh paham ke cita aku ni..aku rasa macam jahanam je nak paham)

sesampai di opis pagi ni aku dimaklumkan ada lawatan ahli exco negeri perak. actually kedatangan ahli exco ni (
YAB Dato' Dr. Mah Hang Soon) dengan tujuan 'executive talk' bersama penjawat2 awam & 'program turun padang'. meninjau2 kawasan-kawasan sambil beramah mesra dengan penduduk2 tempatan. suatu pendekatan yang baik sebenarnya. aku kagum!!!! (ok2 aku komen sikit ajerr..no politik yaaa...)


agak2 korang perasan x aku kat mane??????
soklan cepu gangsa ni..

4 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on October 14, 2009 6:46 PM said...

sgt2 lah perasan noks... sbb aku sebelah ekau ajooo...

puanrazma on October 14, 2009 8:26 PM said...

~@LiYaNNuaR
hehe..ko xwajib jawab ok!!!!

IxoR@ on October 18, 2009 10:59 PM said...

sis tak sihat ke? take care ye...

haru tul la...bila keta sendiri sangkut...lagi2 nk gi keja...sabor aje la...

puanrazma on October 19, 2009 2:11 PM said...

~IxoR@
udah sihat dah!!
mmg haru dpt bencana cam gitu..nasib opis dekat..klu jauh sgt haru-biru

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream