October 07, 2009

mail dari uitm


hari ini aku kurang cergas bekerja. sejak last week aku asyik sakit kepala..rasa nak pitam rasa nak mual. en hubby dah pohon suruh aku ke klinik buat check-up..kot2 ada penyakit sampingan. plan esok larr aku pegi kalau masih x berkurangan.

keadaan berlarutan smpai tengahari..so mintak halfday kerja. terasa kepala berat sgt dan mula nak rasa pitam. aku pikir maybe mengadap monitor terlalu lama smpai aku jadi muak kot. smpai di rumah aku terima mail dr uitm. terang2 kat sampul tertulis 'Konvokesyen UiTM'..mesti ada info tentang ambilan jubah dan majlis raptai sabtu ni. i'm so excited!!!

mail for me!!!

mengikut angka giliran aku..nombor 455
sangat banyak!!

isi kandungan sampul
~peraturan2 majlis
~pelan penempatan graduan
~slip angka giliran utk majlis raptai
~slip semakan kajian pengesanan graduan


sebelum terlupa
aku masih lagi belum settle mengisi borang pengesahan kajian
sgt panjang step yang perlu aku ikut
help me!!!

5 puanrazma komen:

Nurmala Mazlan on October 07, 2009 3:45 PM said...

gi klinik cepat.
jgn tangguh2 lagi tau

puanrazma on October 07, 2009 7:31 PM said...

~nURmALa mAZLan
tula..takut gak ni!!!
yupp harus pegi..thanks sis

CraZee KenTanG on October 08, 2009 2:31 PM said...

aikkk? org batu gajah kew? Dekat je laaa dgn teluk intan tempat sya. Huhu

@LiYaNNuaR ツ on October 10, 2009 3:22 PM said...

tahniahhh noks... slmt bkonvo yek...

puanrazma on October 12, 2009 9:45 AM said...

~FaTiNe
dekat ajorr..kira2 berjiran negeri kita ni..huhuhu

~@liYaNNuaR
macih nok!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream