October 06, 2009

cerita semalam


semalam adalah mood monday yang malas. setelah bercuti-cutian haruslah liat nak bekerja kan. aku seawal pagi sudah bergegas ke opis..reason..masih ada kerjaan yang belum beres. due date nak hantar report adalah semalam tapi aku gagal nak siapkan atas reason yang munasabah aku pikir. aku cuba utk komited pada kerja2 aku..tapi kekadang sikap memasing yang bersifat 'janji settle' aku pikir kurang utk aku ikut. tradisi begitu aku langsung tidak bersetuju 100%. aku xmendapat kepuasan bekerja serupa itu.

berbalik kepada mood aku hari tu tidaklah terganggu sgt. cuma berubah di petang hari. memasing membuat urusan sendiri sehinggakan aku keseorangan di opis. diulangi keseorangan. sgt kasian kan!!!! memasing ada yang bermesyuarat, berkursus, bercuti..huhuhu..aku setia berada di opis. aku akur!!!

sibuk ker aku???
masih sempat lagi beraktiviti syok sendiri
bila dah sorang cmtu perangai nyer..SS
sebenarnya nak hilangkan tension
mengadap monitor naik juling bijik mata


ini lah meal aku tengahari tu
dah lama idam baru semalam dpt makan
ahhh...twister pilihanku

2 puanrazma komen:

@LiYaNNuaR ツ on October 07, 2009 12:10 AM said...

tingginya fail... hehehe

puanrazma on October 07, 2009 7:32 PM said...

~@LiYaNNuaR
koje byk nok!!!
nak pandang pun ngeri rsanya

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream