October 03, 2009

shafiyyah dah pandai drive ler mama



cerita bermula ketika aku membawa mum ke bank. itu merupakan rutin bulanan kami anak beranak dan aku larr driver tetap yang tak bergaji. ahakkk..ini klu
mum terbaca statement ni comfirm tangkap sentap ni. harap ampun ya mak!!

last week mum mengajak aku ke tabung haji..mau menambah pelaburan kata nyer. alhamdulillah moga hajat mak sampai yer..amin. sedang mum berurusan di bank..aku bersama budak kecik duk dalam keta ajer. satu aku perasan pd shafiyyah ni..yang buat aku gelihati nengok gelagat dia

lihat!!!

sangat minat ngan stereng
pantang duk sebelah..mata mmg tumpu pada side driver
lihat lahh gelagat dia
serupa pandai sangat nak drive
kot ye pun..tggu lah besaq dulu cayang

tapi dalam sibuk megang stereing tu..smpat gak jeling kamera tu
senyum...chees!!!
mama..shafiyyah dah pndai drive keta larrr

3 puanrazma komen:

Puan ApasH on October 04, 2009 7:05 PM said...

mmg gitu le gayanyer bila dlm keta..mata dok usya tang stereng je..nanti mama belikan keta mainan eh Qaseh..tunggu besaq skit..

cendawanintim on October 04, 2009 10:20 PM said...

alololo...chumellnyer dia pegang stereng tu..

puanrazma on October 04, 2009 10:24 PM said...

~mamaqaseh
kecik2 dah excited nak bwk keta
sok2 kan..shafiyyah yg bwk opah gi jenjalan..tggu opah lmbat tui nak ambik lesen keta ni!!!

~cendawanintim
ada x comell macam maklong dia pegang stereng..huhuhu

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream