October 28, 2009

undi tak??




korang layan ker tengok cita ni??? rasanya ramai yang turut minat tengok macam aku..aku memang layan abis cita ni. tadi pun siaran ulangan pukul 1am aku layann tgok ngan mum. actually seronok tengok celebriti2 ni buat gerak tari yang aku pikir calang2 orang dapat buat. aku kagum!!!! walau segelintir mereka bukan di kalangan dancer pun. dan aku tabik spring larr pada sapa yang bagi idea buat program realiti cam gini. dan aku rasa program realiti 'yang lain' semacam mual aku nak tengok. (abaikan yaa statement aku ni..)

minat..minat jugak..korang undi tak??? aku mengundi lerr jugak tapi tidaklah sampai berhabis-habisan. yang dapat duit dorang..kita dapat aper??? at least dapat membantu sikit dorang beramal kira2 kita dapat ler jugak pahala minimum. betul ngak!!!

korang agak2 aku vote sapa yek!!! haaa..aku tau..korang mesti sangka aku vote enot ya. hahaha..tidak!!! aku ngaku..aku tabik spring lagi sekali kat enot
sebab boleh menari walau berattt..tapi dia bukan pilihan aku yaa. kejam nyer aku..kejam..kejam!!! setakat ni aku vote 2 pasangan favorite aku..


ni lah 2 pasangan favorite aku
atas : Sein & Nana
bawah : Zul & Isma


(pernah usulkan andai kata join program ni..hubby dengan penuh yakin menjawab..bukan jadi 'Sehati Berdansa'..jadinya nanti 'Semati Berdansa'..huhu..kecik nyer hati akuu..)

7 puanrazma komen:

shuzana on October 28, 2009 7:08 AM said...

ala puanrazma..shu tak tgk..tp mase 1st and 2nd edisi tu, shu layan la jugak kan..tak pe tak pe..nanti shu skodeng kt youtube..

puanrazma on October 28, 2009 9:23 AM said...

~shuzana
hehe..itu sudah comfirm. harusss skodeng ni

SyahNas80 @ Nana on October 28, 2009 10:47 AM said...

kak razma - hehe anas suke zul ngan isma.. best je kan? kan? hehe...

@LiYaNNuaR ツ on October 28, 2009 10:54 AM said...

tak sempat nak view lagikk... so takleh vote sapa2 lagikk... nanti dikatakan 'berat sebelah'... hahaha

puanrazma on October 28, 2009 2:32 PM said...

~SyahNas80
ayuh kita mengundi!!!

~@LiYaNNuaR
kasik tgok..select yg mane favorite!!

faiz on October 28, 2009 8:50 PM said...

i x sure lg nak vote sapa tgk suka tgk didie & partner.. sazzy pun best jugak...

semati berdansa...oh sungguh sampai hati..hehe...

puanrazma on October 28, 2009 9:34 PM said...

~faiz
huhu..tau xper betapa dashyat nyer..

ermm..agak2 sapa yg menang yek!!!

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream