October 18, 2009

hapdet cerita open house yang dah basi



sikit punyer panjang tajuk entry. jenuh nak pikir apa tajuk yang very sesuai aku nak taruk..ujung2 aku terpikir..hentam sajer lahh.

memandangkan bulan Syawal mula menutup tirai..maka berakhir larr segala macam open house. kepada teman2 sekalian ini lahh saat nak continue ber'diet' kembali..hahaha (di pihak aku bukan continue..tapi baru nak mula..wakakaka)


sejak terbaca azam segelintir teman2 yang nak ber'diet'..aku mula memandang jauh, kenapa tidak aku yang ber'diet'. kira2 aku ni tergolong kategori harus dahhh ni. tengok body sekarang ni pun aku naik ngeri nak kaji..lagi2 disuruh timbang sangat lahh fobia ok. kenapa??? jangan tanya..aku tak sukerrr jawab!!!

berbalik kepada cerita 'open house'..aku nak ler berkongsi cerita open house yang sangat basi kat opis aku. time ni rasa2 nya Syawal ke-11 melibatkan 4 department join buat jamuan raya. memasing menyumbangkan menu2 yang berlainan. department aku decided buat bihun soto, lemang & rendang daging. aku plak sanggup nak buat kek coklat & koktail. kalau cita pasal open house takde gambar makanan tak sah punyer. mari2 aku kasi tengok..(aku kasi fokus menu depart aku jerr..kejikkk)


satu perkara yang paling aku sukerrr..menu2 juadah ktaorang licin. memasing puji sodappp..amat berpuashati.

mari2 aku kasi tunjuk bukti hakiki..


actually sangat seronok dapat makan2 cam gini selalu. time ni lah dapat jumpa staff2 lain depart..time2 ni lahh dapat bergossip bagai. kadang tak jumpa pun bila memasing sibuk dengan kerja masing2. harap function cam gini lahh baru dapat 'mesra'.

mari serang beramai-ramai
apsal kakak yang pakai baju purple tu sgt lahapp aku tgok!!!
(sila abaikan..)


selesai sudah aktiviti open house di tahun ini

4 puanrazma komen:

Ally on October 21, 2009 11:39 PM said...

raya sakan gitu... licin semuanya..
Alhamdulillah.. nda membazir..

puanrazma on October 22, 2009 4:56 PM said...

memang licinnn
sgt berbaloii rsanya!!!

@LiYaNNuaR ツ on October 22, 2009 9:56 PM said...

sempat jugok ko apdet ye noks... weldon gitu... aku jugok so lazy2...

puanrazma on October 22, 2009 10:11 PM said...

~@LiYaNNuaR
huhu..makin gigih skrg ni
luper nak taruk pic2 google dr jariketot.com

 
Background by Jennifer Furlotte / Pixels and IceCream